اخبار

اختصاصی بسپار/ مزایای فناوری های ضدمیکروبی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمربا دسترسی بیشتر به محصولات ضدمیکروبی در بازار، شرکت BioCote درباره مزایای فناوری ضدمیکروبی و اینکه چرا ما باید آن را به محصولاتمان اضافه کنیم صحبت می کند.
با معرفی فناوری ضدمیکروبی شرکت BioCote در حین فرایند تولید، این محصولات جز جدایی ناپذیر از زندگی شما خواهند شد. این فناوری میکروب هایی که باعث تغییر رنگ و بوی محصول شده و کاهش عمر آن را باعث می شود، را کاهش می دهد. محصولات متنوع BioCote شامل افزودنی های ضدمیکروبی، ضدقارچی و ضدویروسی می باشد.
فناوری ضدمیکروبی این شرکت بر پایه افزودنی یون نقره است. هنگامی که این محصول بر روی سطح اعمال می شود، حفاظت حداکثری در برابر باکتری هایی مانند MRSA و E.coli ایجاد خواهد شد.
فناوری ضدکپک آن، رشد همه انواع کپک را به حداقل رسانده و آن را به افزودنی ایمنی برای استفاده در پلاستیک ها، رنگ ها، پوشش ها، پارچه ها و سایر مواد، تبدیل کرده تا خطر رشد بالقوه میکروب و کپک را کاهش دهد. فناوری ضدویروس BioCoteT، محصولات را به صورت موثری در برابر ویروس هایی از جمله آنفولانزای H1N1 ایمن می کند. همانند فناوری ضدمیکروبی BioCote، فناوری ضد ویروسی آن نیز قابل استفاده در محیط هایی مانند بیمارستان ها، مدارس و منازل می باشد.
به طور کلی محصولات دارای فناوری ضدمیکروبی BioCote دارای مشخصات زیر می باشد:
– کاهش باکتری تا 99/99%
حتی گونه های باکتری مقاوم به آنتی بیوتیک مانند MRSA, VRE و CRE نیز در محصولات حفاظت شده در این فناوری دوام نمی آورند.
– ضد کپک نیز هستند
ثابت شده است این محصولات در مقابل کپک هایی مانند Aspergillus nige مقاوم هستند.
– مقاوم در برابر ویروس ها
ثابت شده است فناوری ضدمیکروب BioCote ویروس H1N1 را غیر فعال کرده و حتی در دو ساعت تاثیرات ویروس کرونا را تا 90% کاهش می دهد.
– کاهش آلودگی متقابل
یک محصول تمیزتر به معنای کاهش انتقال میکروب و در نتیجه کاهش بالقوه آلودگی متقابل است.
– تازگی طولانی تر
میکروب کمتر به معنی کاهش بالقوه آلودگی و بو های نامطبوع بوده، بنابراین محصول شما برای مدت طولانی تری تازه مانده و چرخه عمر آن افزایش می ماند.
– عمرعملکردی طولانی تر
حفاظت سطح BioCote در مقابل تجمع میکروبی باعث کاهش تخریب ماده و در نتیجه افزایش طول عمر آن می شود.
– سهولت در پاکیزه نگه داشتن
با استفاده از این فناوری، محصول دارای حفاظت دائمی در مقابل میکروب های نادیدنی خواهد بود.
– ایمن برای استفاده در محسط های مختلف
استفاده از این محصول ضدمیکروب BioCote به این معناست که استفاده از محصول مورد نظر بدون هیچ گونه نگرانی و خطری بلا مانع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا