اخبار

اختصاصی بسپار/ علاقه مندان به دوره های عملی و آنلاین کامپوزیت بخوانند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Managing Composites  یک شرکت مشاور مهندسی برای مواد و فرآیندهای کامپوزیت است. این شرکت در سال 2013 توسط مدیرعامل ان Lluc Martí تاسیس شد و تا سال 2019 همراه با سهامداران شامل: Pol Suriñach (مهندس ارشد)، Alejandro Batán (مدیر برنامه های اصلی)، Eneko Angulo )مدیر ارشد عملیاتی یاCOO ( و Daniel Sanchez Espinosa (افسر استراتژی اصلی) به کار خود ادامه داد.

همراه با هم، این شرکا، تخصص کامپوزیت را از شرکت ها و پروژه های برجسته ای از جمله Prodrive، McLaren، Koenigsegg، Hispano Suiza و سازنده چینی EV BAIC و همچنین پروژه های مختلف معماری، دریایی، موتور سواری و کالاهای مصرفی جمع آوری کرده اند. تعداد کارکنان در حال حاضر 22 نفر است و چندین پروژه در دست اجرا در بخش خودرو، دریایی و ورزش دارد.

Managing Composites همچنین Native Lab را راه اندازی کرده است که به گسترش دانش کامپوزیت و دسترسی همه به کامپوزیت ها اختصاص داده شده است. Tommaso Müllejans، مدیر برنامه Native Lab چنین توضیح می دهد.

“تمام تجربیات عملی که مهندسان ما در تجربیات، آموزشها و کارگاههای قبلی خود جمع آوری کرده اند ما را به ایجاد دوره های آنلاین سوق داده است تا همه، فقط در چند ساعت، اطلاعات عملی را که مستقیماً قابل استفاده است بیاموزند.”

“بیشتر مردم ترجیح می دهند یک زبان جدید را در کنار زبان مادری یاد بگیرند. مربیان ما در Managing Composites و Native Lab در استفاده و کاربرد مواد کامپوزیت ما دانش و تخصص را به روشی جذاب و سرگرم کننده، اما سریعا قابل استفاده منتقل می کنند. “

Native Lab انواع دوره های آموزشی مرتبط با کامپوزیت را ارائه می دهد. Müllejans توضیح می دهد که همه اینها از یک مدل فراگیری اثبات شده استفاده می کنند، شامل حداقل دو مورد از سه شیوه اصلی یادگیری – بصری، شنیداری و حرکتی. این دوره ها همچنین از خط داستانی پیروی می کنند و از عناصر بازی برای درگیر نگه داشتن کار آموزان و ارتقاء تعامل و همچنین ایجاد فضای رقابتی برای یادگیری استفاده می کنند.

در حال حاضر هر دو دوره زنده و خودآموز به صورت آنلاین ارائه می شوند، از جمله:

• آشنایی با کامپوزیت ها (انگلیسی، خودآموز، رایگان)

• مواد کامپوزیت (انگلیسی، خوداموز یا self-paced)

• آشنایی با طراحی مونوکوک یا Design Monocoque (انگلیسی، خودآموز، رایگان)

• طراحی مونوکوک (انگلیسی، زنده)

• آشنایی با CATIA ( به اسپانیایی، خود اموز، رایگان)

• طراحی مونوکوک با مواد کامپوزیت (انگلیسی)

به منظور دستیابی به مأموریت خود برای تشویق استفاده گسترده تر از کامپوزیت ها، Managing Composites و Native Lab همچنین به طور مرتب سمینارهای اینترنتی یا webinar را منتشر کرده و طیف وسیعی از اطلاعات را روزانه در صفحات LinkedIn خود به اشتراک می گذارند.

برگردان: مهندس مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا