اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ ظهور ترندهای تولید 2022 در رویداد Fanuc

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر رویداد عمومی اخیر Fanuc از تعدادی از ترندهای نوظهور رونمایی کرد که بخش تولیدی بریتانیا می تواند برای رشد در سال 2022 آنها را مد نظر قرار دهد. در این رویداد، که هزاران متخصص از کل صنایع را به دور هم جمع کرده بود، تعدادی از عوامل کلیدی لازم برای موفقیت آینده تولید برجسته شد.

یکی از بحث های کلیدی، اتصال ماشین ها یا اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) بود. در حالی که IIoT مفهوم جدیدی نیست، تعامل تولیدکنندگان با این فناوری در حال افزایش است. از عوامل مهم این تمایل، می توان به پیشرفت هایی در IIoT اشاره کرد که از عملکرد پیچیده تر و کاربرپسندتر IIoT اطمینان حاصل می کند.

موضوع کلیدی دیگر مطرح شده در این رویداد، موقعیت های بالقوه برای SME (شرکت های کوچک و متوسط) بود. گفتگوها درباره موانع اتوماسیون بارها نشان داده است که تولیدکنندگان کوچک بیشترین سود را از اجرای این کار در خطوط تولید خود می برند. ماهیت فشرده آخرین فناوری اتوماسیون با دسترسی به سیستم های turnkey ترکیب شده، و بدون توجه به این که سواد اتوماسیون چقدر هست، عملیات در همه ابعاد را امکان پذیر می کند.

همچنین روند بزرگ شخصی سازی وجود دارد، که بر اساس آن تولید کنندگان ملزم به انعطاف در تولیدات خود هستند تا بتوانند به تقاضاهای تولید سفارشی/کم حجم پاسخ دهند. این موضوع SMEها را در قلب رشد صنعت قرار داده و اهمیت اطمینان از سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا