اخبار

اختصاصی بسپار/ ضربه گیری با بارگذاری کمتر الاستومر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر الاستومرهای پلی الفین (POEs) به طور گسترده ای به عنوان تعدیل کننده ضربه در اجزای خودرو، با توجه به افزایش تقاضا برای استفاده از ترکیبات سبک وزن، استفاده می شوند. به طور همزمان، اولویت های رقابتی، خودروسازان را وادار به کاهش هزینه ها می کند. همکاری اخیر بین تولید کنندگان پلی پروپیلن(EXXONMOBIL Chemical) و الاستومرهای پلی الفین(Chinese KINGFA) با هدف پاسخ به این چالشها است. این همکاری و تقاضای جمعی از خودروسازان باعث شد که EXXONMOBIL یک گرید رزین پایه با نام PP8285E1 تولید کند که یک کوپلیمر با جریان پذیری و ضربه پذیری بالا برای کاربردهای خودرویی است.

این گرید از پلی پروپیلن طبق گزارشات علاوه بر تحقق بخشیدن به خواص ضربه ای مورد نیاز با مقدار کمتری POE، در مقایسه با پلی پروپیلن سنتی، فرصت های جدیدی را برای مشتریان باز می کند.
بهبود چقرمگی PP8285E1 به KINGFA کمک می کند تا میزان بارگیری الاستومر را برای ساده سازی فرمولاسیون خود به حداقل برساند. همچنین این امکان را به مشتریان KINGFA میدهد تا انواع قطعات چقرمه خودرو شامل قطعات درها، کنسول‌ها، و سپرها را کارآمدتر و اقتصادی‌تر تولید کنند.

به گفته EXXONMOBIL CHEMICALS ، PP پیشرفته به دست آمده در مقایسه با کوپلیمر استاندارد تا 35 درصد استحکام ضربه بالاتر، تا 20 درصد چقرمگی بهتر و تا 50 درصد استفاده کمتر از الاستومر در ترکیبات خودرو را تحقق می بخشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا