اخبار

اختصاصی بسپار/ شروع تولید گونه های PLA بازیافتی توسط TOTAL CORBION

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Total Corbion PLA شروع به تولید خانواده ای جدید از PLA بازیافتی، به دست آمده از خوراک بازیافت شده به روش شیمیایی، کرده است.به گفته Total Corbion گونه های rPLA با نام تجاری Luminy ، از ضایعات PLA صنعتی و خانگی تولید شده و خواص و ویژگی های مشابه گونه های Luminy اصلی را نشان می دهد. به علاوه، این زیست پلاستیک بازیافتی از تاییدیه های قانونی مشابه گونه اصلی برخوردار است؛ به این معنی که صاحبان این برند می توانند در صنعت در تماس با مواد خوراکی وسایر صنایع حساس باقی بمانند.
به گفته مدیرعامل این شرکت، این توانایی موثر دریافت، استفاده و عرضه مجدد PLA، نشان دهنده زیست پایداری محصولات ما بوده و بیانگرتعهد ما برای رسیدن به اقتصاد چرخشی از طریق مشارکت در زنجیره ارزش می باشد. شرکت Total Corbionبرنامه دارد تا در ابتدا گونه های را با 20 درصد مواد بازیافتی تامین کند.
این شرکت پیش بینی کرده تقاضای روزافزون برای rPLA نیز، جمع آوری، طبقه بندی و بازفرایند PLAهای مصرف شده از طریق بازیافت شیمیایی وفیزیکی، را شتاب خواهد بخشید. به گفته مدیران Total Corbion، این شرکت به طور فعالانه به دنبال خرید ضایعات بیشتر PLA و شریکان بیشتر در سراسر دنیا می باشد. از اولین شریکان این شرکت برای جمع آوری، طبقه بندی و پاکسازی ضایعات PLA می توان به شرکت Looplife از بلژیک و Sansu از کره جنوبی اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا