اخبار

اختصاصی بسپار/ شبکه ای فرا منطقه ای برای توزیع محصولات کامپوزیتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Metyx Composites  ترکیه در راستای گسترش شبکه جهانی خود یک شرکت کامپوزیت چک s.r.o  را جهت توزیع محصولات خود و  خدمات زنجیره تامین و پشتیبانی فنی محلی برای تولیدکنندگان کامپوزیت در منطقه انتخاب کرده است.
طیف کاملی از محصولات از الیاف شیشه، کربن و آرامید بر اساس پارچه‌های تقویت‌ کننده ویژه، همگی توسط Metyx در کارخانه‌های تولیدی آن واقع در ترکیه، مجارستان و ایالات متحده تولید می‌شوند.

به عنوان یک توزیع کننده، Composites for Czech یا s.r.o. برای طیف گسترده ای از پارچه های تقویت کننده شیشه ای از جمله Metycore  ،Metycore FS (Fire Shield)، Metycore Max و Metycore Max FS قالب گیری انتقالی رزین FS (RTM) همراه با سایر محصولات از طیف Metyx Composites از جمله E-glass، پشتیبانی فنی ارائه خواهد کرد.
Metyx می‌گوید که میزان ذخایر مواد با تقاضای مشتریان محلی برای اطمینان از ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد مرتبط است. علاوه بر این، مشتریان کامپوزیت برای چک نیز می‌تواند از خدمات اموزش قالبسازی ارائه شده توسط متیکس کامپوزیت بهره‌مند شود.
کامپوزیت برای چک یا s.r.o. بر استفاده از مواد با کیفیت، قیمت های مقرون به صرفه و خدمات کامل به مشتریان تمرکز دارد. این شرکت الزامات استاندارد ISO 9001:2008 را برآورده می کند و توسط مرجع مربوطه برای صدور گواهینامه سیستم مدیریت تایید شده است.
Petra Lorenncová ، مدیر Composites for Czech یا s.r.o، خاطرنشان می‌کند: ” محدوده تقویت‌کننده‌های Metycore RTM، همراه با سایر پارچه‌های خاص موجود با کارایی بالا ، کاملاً با نیازهای مشتریان ما مطابقت دارد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اکنون با Metyx کار می‌کنیم، که به عنوان یک تامین‌کننده پارچه‌های تقویت‌کننده با کیفیت بالا و همچنین راه‌حل‌های خلاقانه و ارزش افزوده قالب‌گیری شناخته می‌شود.”
گفته می‌شود که طیف پارچه‌های فنی متیکس کامپوزیت برای قالب‌گیری قطعات کامپوزیتی، الزامات کاربرد عملکرد مکانیکی بالا را با مزایای کلیدیهر فرایند تولید ترکیب می‌کند تا نیازهای بهره‌وری بالای تولیدکنندگان در بازارهای انرژی خودرو، حمل‌ونقل، دریایی، ریلی وتوربین بادی را برآورده کند.

برگردان: مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا