اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ سرمایه گذاری Pentagon Plastics روی ماشین قالب گیری تزریقی 40 تنی جدید

گروه ترجمه و تولید بسپار / ایران پلیمر کمپانی Pentagon Plastics سرماگذاری بزرگی با مبلغ 35 هزار پوند بر روی ماشین قالب گیری تزریقی جدید 40 تنی مدل ZERES Hybrid محصولی از شریک قدیمیشان Premier Moulding Machinery انجام داده است.
این ماشین که دراوایل آوریل 2022 خریداری شده، با کارکرد تمام الکتریک و هیبرید خود به کارخانه Pentagon، که دارای 12 ماشین تزریق بوده است، کارایی بیشتری بخشیده. این سایز پرس به خوبی با نیروهای گیره کمتر در محدوده کار Pentagon منطبق شده و به طور گسترده برای تولید اجزای پزشکی و سایر بخش های صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
پارامترهای انتخابی برای پرس قالب گیری جدید شامل کارایی انرژی است و بنا بر پیش بینی Pentagon، این پرس در قیاس با پرس های قبلی با سایز مشابه، قادر به صرفه جویی 47352 کیلووات انرژی معادل 6000 پوند در سال خواهد بود. سایر سرمایه گذاری های جدید Pentagon در بخش قالب گیری، شامل سه تسمه نقاله از TH Plastics است که پهن تر از نمونه های فعلی می باشد. این دستگاه ها به منظور کاهش خطر هدررفت محصول به دلیل سرریز شدن هنگام کار با ابزارهای چند حفره ای، خریداری شده اند. دو هیتر آب مدل TT181 از کمپانی Tool-Temp نیز به منظور بهبود کنترل دمای قطعات حین تولید خریداری شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا