اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ سالی موفق برای Borche UK

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Borche UK سال 2021 را با جذب ده مشتری جدید میانگین یک مشتری در هر پنج هفته  برای طیف وسیع ماشین آلات سرو هیدرولیک محبوب آن شرکت، بسیار موفق گزارش کرده است.
کمپانی Borche UK، به عنوان یک تامین کننده محبوب، هم اکنون دارای هشتاد مشتری در بریتانیا و ایرلند  هم شرکت های کوچک خصوصی و هم گروه های چندملیتی است. این کمپانی تا به امروز بیش از 330 دستگاه در بازار پلاستیک بریتانیا و ایرلند نصب کرده است.
حضور سه روزه در نمایشگاه Interplas 2021 برای کمپانی Borche UK از نظر ثبت سفارشات تایید شده، ثبت درخواست ها و حضور بازدید کنندگان (چه مشتریان فعلی و چه مشتریان بالقوه) در غرفه، بسیار مثبت ارزیابی شد. در کنار رشد مستمر فروش، گروه خدمات این شرکت نیز در سال 2021 توسعه پیدا کرد؛ و از آن جایی که کمپانی Borche Uk بسیار خدمات محور است، برای سال 2022 نیز این گسترش ادامه پیدا خواهد کرد. این شرکت دفتر سفارشات مثبت خود را به سال 2022 منتقل کرده و به دنبال گسترش بیشتر در ماه ها و سال های آینده می باشد.
بازار کمپانی مادر Borche China نیز به خاطر موفقیت Borche UK به عنوان اولین شعبه مستقیم Borche در اروپا  دفتر سفارشات قوی ای داشته و مدل های تجاری مشابهی را در سایر بازارها ایجاد کرده است. امروزه Borche به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان دستگاه های قالب گیری تزریقی در دنیا تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا