اخبار

اختصاصی بسپار/ اویس افضلی، مدیر R&D رنگدانه سیرجان: محصولات زیست محیط دوست، محصولات امروز و آینده ماست

بسپار / ایران پلیمر اویس افضلی، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت رنگدانه سیرجان: شرکت ما تولید کننده مستربچ، افزودنى، آمیزه پلیمرى، کامپاند، گرانول پلاستیکى،کامپاند زیست تخریب پذیر، پودر و پیگمنت پرى دیسپرس (به صورت صنعتى و بهداشتى)، نخ و الیاف مقاوم و مدول بالا با ظرفیت تولید سالانه 18000 تن و با استفاده از ماشین آلات اروپایی، تکنولوژی و فرمولاسیون انحصاری است.
شرکت رنگدانه سیرجان از سال 75 فعالیت خود را شروع کرده و گروه متشکل از چهار شرکت رنگدانه سیرجان، نانو نخ و گرانول سیرجان، پترونیرو سیرجان و پترو بسپار سیرجان است.

همانطور که اشاره کردم، سبد محصولات شرکت، کامپاندهای مختلف نانویی، زیست تخریب پذیر و انواع مستربچ های بهداشتی و … است. در کنار این محصولات، انواع الیاف در صنایع مختلف اعم از صنعت نساجی و صنعت ساختمان داریم که به صورت تخصصی روی این موارد کار می شود. محصول بعدی پیگمنت هایی است که در صنعت پتروشیمی استفاده می شود. با توجه به اهمیت محیط زیست، ما یکی از شرکت های زیر مجموعه خود را با تمرکز بر روی پلیمر های مهندسی زیست تخریب پذیر در پایه های مختلف ایجاد کرده ایم و در طرح های توسعه ای خود، تولید انواع کامپاندهای زیست تخریب پذیر را در پایه های مختلف در برنامه ارایه به بازار داریم.

فناوری روز به روز درحال تغییر و تحول است و ما هم از همان ابتدا که فعالیت خود را شروع کردیم تا به حال، تلاشمان بر این بوده، محصولی را تولید کنیم که فناوری آن به روز باشد تا بتوانیم جنبه رقابتی در بازار داشته باشیم. ما ارتباط خود را با بخش دانشگاه حفظ کرده ایم و نیروهای بخش تحقیق و توسعه در حال جست و جوی فناوری ها برای توسعه بیشتر هستند. چه در محصولات تولیدی فعلی و چه محصولاتی که امکان واردشدن ما در بازار تولید آنها وجود دارد.

عمده محصولات تولیدی ما صادراتی ست، اما در داخل کشور نیز بازار خود را داریم و چون مدت هاست که در این بخش فعالیت می کنیم، کاملا شناخته شده هستیم. اما باز هم نیاز به تبلیغات هست چرا که ممکن است برخی شرکت ها هنوز از محصولات با فناوری قدیمی استفاده کنند و نیاز به معرفی محصولات و خدمات با دانش به روزتر وجود دارد.

ما نمایشگاه ها را به چشم یک فرصت می بینیم تا توانمندی های مجموعه خود را به نمایش بگذاریم. در این دوره نمایشگاه هم فکر می کنم مثل سالهای قبل بتوانیم موفق عمل کنیم و با شرکت های خارجی موجود در نمایشگاه در بخش صادرات فعالیت داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا