اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ رنگدانه جدید تیتانیوم دی اکساید و کاهش ردپای کربنی در مستربچ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Chemours Co. نوعی رنگدانه اکسید فلزی از تیتانیوم دی اکساید (TiO2) را برای بهبود فرآیند و کاربرد پلاستیک‌ها از جمله مستربچ پلی الفین طراحی و ارائه کرده است. گونه‌ی گزارش شده در مقایسه با رنگدانه‌های TiO2 معمولی، به کاهش خالص 6 درصدی در ردپای کربن در فرآیند تولید رنگدانه و در تولید مستربچ کمک می‌کند.
به گفته این شرکت، TS-1510، جدیدترین رنگدانه در سری Chemours Ti-Pure Sustainability، به خاطر چالش‌های مشتریان و بهبود نرخ تولید و فرآوری عرضه شده است. یک فناوری جدید برای تولید این رنگدانه با چگالی توده‌ی افزایش یافته به منظور بیشتر کردن بهره وری و قابلیت فرآوری مستربچ استفاده شده است.

مزایای این محصول عبارتند از:
تا 12.5٪ کاهش انرژی در مرحله فرآوری پلاستیک‌ها؛
بهبود بهره وری خط، امکان افزایش تا 30٪ در آمیزه‌ساز (compounding)؛
چگالی توده‌ی بالاتر که منجر به کاهش 50 درصدی ارتفاع بسته بندی، کاهش فضای لازم برای انبار کردن و هزینه‌های انبار می‌شود؛
تخلیه آسان تر و کامل تر با خوراک دهی سریع تر؛
افزایش بازده جریان پذیری در انرژی و کار؛
جابجایی بهتر به خاطر گرد و غبار کم؛
بسته بندی طراحی شده برای بازیافت آسان و کاهش استفاده از مواد.
طبق اعلام شرکت Chemours سطح جدیدی از بازده فرآیند توسط این محصول یعنی Ti-Pure TS-1510 فعال شده است که به مشتریان مستقیم و پایین دستی کمک می‌کند تا هر کدام ردپای کربن را به صورت جداگانه کاهش دهند و پایداری را برای صنعت پلاستیک به طور کلی بهبود بخشند. در حال حاضر هیچ گونه پلاستیکی با TiO2 با خواص مشابه یا مزایای زیاد این محصول در بازار آزاد امروزی وجود ندارد. معرفی Ti-Pure TS-1510 ارزش ماندگاری برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا