اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ راین در حال خشک شدن است و همراه با خود صنعت را هم از بین می‌برد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر “هوا خنک و در حال تاریک شدن است / و راین به آرامی جریان دارد” شعری از هاینریش هاینه با پایان دراماتیکش (“فکر می‌کنم امواج در حال بلعیدن هستند/ قایق‌ها و قایق سواران را”) در حال حاضر با واقعیت فاصله زیادی دارد!

دیگر نمی توان در مورد جریان آرام و یا حتی امواج که در مهمترین مسیر کشتیرانی آلمان مانند 200 سال پیش صحبت می‌شد، صحبت کرد. خشکسالی مداوم به این معنی است که آب بیشتر و بیشتر در حال تبخیر است که منجر به کاهش ظرفیت رودخانه می‌شود.

برخی از باربری‌ها فقط می‌توانند یک چهارم حجم واقعی خود را بارگیری کنند. برخی از شرکت‌ها حتی می‌گویند که حمل و نقل موادی مانند زغال سنگ کک و سنگ آهن با بارج به غیراقتصادی بودن نزدیک می‌شود.
تنها چیزی که در حال حاضر در حال افزایش است هزینه حمل و نقل کالا است. طبق گزارش رسانه‌ها، قیمت لحظه‌ای برای حمل و نقل بار در راین از حدود 20 یورو در تن در ژوئن به بیش از 100 یورو در تن افزایش یافته است.

جای تعجب نیست که برخی از بخش‌های  اقتصا در حال حاضر مشکلات اساسی را تجربه می‌کنند. زیرا اگر قادر به دریافت بار خود نباشید، باید تولید خود را کاهش دهید – همانطور که اخیراً برای شرکت انرژی Uniper اتفاق افتاد؛ این شرکت تولید برق خود را کاهش داد زیرا زغال سنگ سخت، در حال کمیاب شدن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا