اخبار

اختصاصی بسپار/ دو محصول پوششی جدید برای کاربردهای ساختمانی معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BRB دو محصول جدید به بازار معرفی کرد. این دو محصول جدید با نام های تجاری BRB Siloen DA 293 و BRB Siloen SR 619 به بازار عرضه می شوند. BRB Siloen DA 293 یک ضد کف بر پایه سیلوکسان می باشد که برای رنگ های ساختمانی پایه آب با PVC بالا (PVC بین 60 تا 85 درصد) و همچنین چسب های پایه آب طراحی شده است.

این محصول جایگزین با صرفه اقتصادی جهت ضد کف های بر پایه روغن معدنی می باشد و دارای کارایی بالایی می باشد. همچنین استفاده از آن ساده می باشد. میزان مصرف آن (بصورت تحویلی) بین 0.1 تا 0.5 درصد وزنی فرمولاسیون می باشد. BRB Siloen SR 619 بر پایه سیلان – سیلوکسان می باشد. این محصول غلیظ فاقد کاتالیست قلع می باشد و با حلال قابل رقیق سازی می باشد. این محصول بعنوان یک عامل اشباع کننده جهت مواد ساختمانی استفاده می شود و باعث ایجاد خواص دفع آب و حفاظت طولانی مدت در برابر شرایط آب و هوایی می گردد.

BRB Siloen SR 619 قبل از استفاده باید در یک حلال مناسب ( white spirit یا ایزوپروپانول بدون آب) به نسبت 1 به 11 تا 1 به 15 رقیق شود. میزان رقیق سازی به جذب و خلل و فرج زیرآیند بستگی دارد. BRB Siloen SR 619 دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر قلیا می باشد. این محصول برای تمام زیرآیند های معدنی دارای خلل و فرج مثل بتن مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا