اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ خرید نیروگاه خورشیدی برای تولید پلاستیک های mass-balanced

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت تامین کننده انرژی EnBW و Covestro قرارداد خرید برق (PPA) شرکتی بلند مدت برای تولید الکتریسیته خورشیدی امضا کرده اند. بر اساس این توافق، 63 مگاوات برق مورد نیاز Covestro از مزرعه خورشیدی EnBW ، با ظرفیت 187 مگاوات واقع در برندنبورگ آلمان، تامین خواهد شد.

آرایه های خورشیدی EnBW بزرگ ترین از نوع خود در آلمان بوده و طبق قانون منابع انرژی تجدیدپذیر آلمان و بدون هیج گونه یارانه ای اجرا شده است. توافقنامه Covestro اولین PPA این پروژه بوده است.

مزرعه خورشیدی EnBW با 465 هزار پنل خورشیدی تشکیل شده و ازمارس 2021 به طور کامل به شبکه متصل است. به گفته مدیر عملیاتی EnBW، PPAها ابزار مهمی برای تجاری سازی مولد های ارزشمند بدون یارانه می باشد. همچنین این تکنولوژی، از آنجایی که به بخش صنعتی برای رسیدن به اهداف اقلیمیشان به صورت سریع و موثر کمک می کند، برای بخش انتقال انرژی بسیار محوری می باشد.

انرژی خورشیدی، از ابتدای سال 2022 به مدت 15 سال به سایت های Covestro در دورماگن و کرفلد-اوردینگن آلمان منتقل خواهد شد. این کمپانی از این انرژی تجدیدپذیر در تولید پلاستیک های زیست پایدارتر و massbalanced، با استفاده از فرایندی با نام drop-in و مواد اولیه جایگزین، استفاده خواهد کرد. این محصولات شامل پلی کربنات ها و پلی یورتان های ترموپلاستیک mass-balanced هستند.

هم اکنون Covestro قادر به تولید گونه های انتخابی پلی کربنات Makrolon RE بوده که از نظر جوی خنثی هستند. این شرکت همچنین پلی یورتان ترموپلاستیک Desmopan با ردپای کربنی کم و بهبود یافته تولید می کند. از پلی کربنات ها بیشتر در محصولات الکترونیکی و چراغ جلوی خودرو استفاده می شود؛ در حالی که پلی یورتان بیشتر در محصولات خانگی ، کفش های اسکی و کاربردهای صنعتی مصرف می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا