اخبار

اختصاصی بسپار/ تولید برندهای Kevlar, Nomex و Tyvek شرکت DuPont با انرژی تجدیدپذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی DuPont اعلام کرد برندهای مطرح Kevlar, Nomex و Tyvek توسط انرژی تجدیدپذیر تولید خواهند شد. این کمپانی از طریق خرید اعتبارات انرژی تجدیدپذیر (RECs) در ماه آوریل، به منظور انطباق انرژی مصرفی در تولیدات سال 2022 به این نقطه عطف دست یافت، و تعهد دارد به صورت سالیانه این مقدار را افزایش دهد.

این کار بر تعهد DuPont برای دستیابی به اهداف انرژی تجدید و اقدامات نظارتی اقلیمی – به عنوان بخشی از اهداف زیست پایداری 2030 این شرکت – تاکید می کند. به عنوان بخشی از استراتژی زیست پایداری DuPontT، اقدامات این شرکت بر اهداف اقلیمی شامل کاهش انتشار گازهای گلخانه به مقدار 30% و یافتن منبع تجدیدپذیر الکتریسیته تا 60% تا سال 2030، و رسیدن به تولید بدون کربن تا سال 2050 است.

شرکت DuPont از اعضای RE100 – یک حرکت ابتکاری جهانی زیست محیطی – است که که کمپانی هایی که متعهد به تغییر جهت به انرژی های تجدید پذیر هستند را گرد هم می آورد. در سال 2021، این کمپانی یک قرارداد خرید برق مجازی (VPPA) را امضا کرد. قرار است پروژه VPPA در سال 2023 شروع به کار کند و انتظار می رود حدود 528 هزار مگاوات ساعت برق تجدیدپذیر را به صورت سالیانه در شبکه محلی توزیع کند. این مقدار تقریبا معادل 25% کل برق مورد نیاز امروز کمپانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا