اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ توسعه یک سیستم نظارت بر فرآیند قالب گیری تزریقی که ساده و مقرون به صرفه است

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر یک سیستم نظارت بر فرآیند جدید برای ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی با تمرکز بر سیگنال‌هایی که از ماشین قالب‌گیری تزریقی یا حسگرهایی غیر از سنسورهای فشار کویته می‌آیند، طراحی شده است. ساده برای استفاده و مقرون به صرفه!

گفته می‌شود که ComoScout راه را برای برنامه‌های کاربردی تر برای تولیدکنندگانی که قبلا از سرمایه‌گذاری در نظارت بر فرآیند اجتناب می‌کردند، باز و همچنین مسیر را به سوی تولید «هوشمند» برای قالب‌گیرانی که ماشین‌های قدیمی‌تر، هموار می‌کند.

سیستم‌های نظارت بر فرآیند، فرآیند تولید را تثبیت کرده و از طریق تشخیص زودهنگام ضایعات، آنها را کاهش می‌دهند. کیستلر در بیانیه خبری گفت: قطعات معیوب شناسایی، دسته‌بندی و بازیافت می‌شوند تا از هزینه‌های ثانویه و ضایعات جلوگیری شود.

علیرغم این مزایا، برخی از تولیدکنندگان سیستم‌های نظارت بر فرآیند را اتخاذ نکرده‌اند. در برخی موارد، آنها با صنایعی کار می‌کنند که به دقت بالایی نیاز ندارند و تولیدکنندگان مقدار مشخصی ضایعات را می‌پذیرند. آنها ارزشی را در سیستم نظارت بر فرآیند نمی‌بینند.

ComoScout یک راه حل ارائه می‌دهد: برای یک سرمایه‌گذاری اولیه متوسط، قالب‌گیران تزریقی می‌توانند یک سیستم نظارت بر فرآیند را تهیه کنند که ظاهر و عملکردی مشابه دستگاه Kistler’s ComoNeo داشته باشد و برخی عملکردهای نظارتی مشابه را ارائه دهد.

کیستلر افزود: این سرمایه‌گذاری در هنگام مقاوم‌سازی ماشین‌های قدیمی‌تر با یک دروازه داده مدرن، بیش از هزینه خود را به سیستم برخواهد گرداند. ComoScout یک رابط مستقیم OPC UA ایجاد می‌کند تا داده‌ها را از ماشین‌های آنالوگ به سیستم‌های اجرایی تولید یا نرم افزارهای سطح بالاتر تحویل دهد.

به گفته کیستلر، ComoScout همچنین می‌تواند برای برخی از بخش‌ها، مانند صنعت بسته‌بندی که عادت به استفاده از حسگرهای کویته ندارند، مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا