اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ توسعه ظرفیت بازیاف با خرید خط اکستروژن دومارپیچ Bausano

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Marshall-Tufflex یکی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان اصلی راه حل های مدیریت کابل برای بازارهای محلی، صنعتی، بهداشتی و آموزشی است. آنها برای 80 سال، از پیشگامان اکستروژن پلاستیک در بریتانیا بوده و در زمینه های تحقیق و توسعه محصول و نوآوری به خصوص در مورد مواد بازیافتی از رهبران این صنعت به شمار می روند.

مدیر مهندسی Marshall-Tufflex می گوید، ما Intelicare و Bausano را، به دلیل آگاهی آنها از نیاز ما برای تولید مواد بازیافتی با کیفیت و مستمر به منظور اطمینان از کیفیت بالای محصولات کابلی خود، برای همکاری انتخاب کردیم و از نتایج به دست آمده خرسندیم.
الزامات Marshall-Tufflex شامل استفاده بیشتر از PVC بازیافتی در محصولاتش و پایداری عملکرد آن بود. کمپانی Bausano به منظور تطبیق با این الزامات، تغییرات ویژه ای در اکسترودرهای دو مارپیچه خود، که مجهز به سیستم چند-محرکه با پتنت جهانی است، اعمال کرد. سیستم چند-محرکه یک سیستم انتقالی است که از4 موتور به جای یک موتور بهره می برد. این سیستم تنش پیچشی را به صورت مساوی پخش کرده و برق بیشتری به مارپیچ ها می رساند و در عین حال باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود.

در مقایسه با سیستم های سنتی، این نوع پخش تنش، خطاهای ناشی از تنش اضافی بر سیستم را کاهش داده و عمر کلی اجزای اساسی و سیستم را افزایش می دهد. بدون شک سیستم چند-محرکه، از زمان اختراعش معیارهای کارایی و طول عمر اکسترودر دو مارپیچه در سراسر دنیا را تغییر داده است.
علاوه بر این، Bausano در آزمایشگاه خود، یک طراحی مارپیچ بر اساس مواد Marshall-Tufflex –uPVC بازیافتی حاصل از فریم پنجره – را طراحی کرده است. سپس این کمپانی مارپیچ هایی برای بهینه سازی فرایند تولید را طراحی و تولید کرده که منتج به خروجی ثابت و کیفیت بالاتر مواد خواهد شد. همچنین این اکسترودرها مجهز به PLC کنترل اکسترودر دیجیتالی Bausano هستند. این سیستم کنترلی به مشتری اجازه می دهد تا کل فرایند اکستروژن را کنترل کرده و همچنین غربالگری پیوسته کل سیستم توسط نمودارها و گزارش ها را ممکن می سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا