اخبار

اختصاصی بسپار/ تلاش ماشین جی خط تولید تایل PVC را در کشور راه اندازی کرد

بسپار/ ایران پلیمر خط تولید تایل PVC مجموعه از اکسترودر، وان وکیوم، کاتر، اره و بارانداز است که تایل های مورد استفاده برای سقف های کاذب را تولید می کند. خوراک این دستگاه  PVC بوده و قابلیت اضافه کردن پودر کربنات کلسیم از طریق هاپر این دستگاه وجود دارد. در ادامه توضیحات مهندس محمد ابراهیمی، رییس هیات مدیره ی تلاش ماشین جی را در پاسخ به خبرنگار بسپار می خوانید.

 سیاست شرکت تلاش ماشین همواره بر نوآوری در صنعت پلیمر بوده. در سنوات گذشته  نوآوری هایی همچون ساخت خط تولید پروفیل های پنجره  UPVC و پنل های دیوار کوب با تکنولوزی بالا را در کارنامه ی خود داشته ایم. 

این بار نیز موفق شدیم تا خط تولید تایل  را برای اولین بار در ایران راه اندازی کنیم. ظرفیت توولید این دستگاه   سه تایلPVC  در ابعاد  60 * 60   در هر دقیقه است. پیش از این دستگاه های تایل وارداتی بودند اما قیمت تمام شده ی نمونه های تولیدی ما به مراتب از دستگاه های ساخت کشور های ترکیه و چین پایین تر است. 

این موضوع باعث شده است تا برای صادرات این دستگاه  به کشور های همسایه نیز هدف گذاری ها و اقداماتی را انجام دهیم. در رابطه با بازار داخل نیز پیش بینی می کنیم که علی رغم وجود موانعی همچون تحریم ها و اپیدمی کرونا حداقل 5 تا 8 دستگاه تایل را به فروش برسانیم، موارد استفاده تایل نیز به صورت عمده در ساخت سقف های کاذب برای اماکن و سالن های مختلف مانند فروشگاه ها و اداره هاست.

ابراهیمی در رابطه با برنامه های شرکت  در سال جاری نیز چنین گفت: بنا داریم تا در سال جاری از دو خط تولید جدید  دیگر نیز رونمایی کنیم که  کارهای آن رو به پایان است و به زودی اخبار این دستاور ها منتشر خواهند شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا