اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ تقاضا برای بلیسترهای دارویی در حال کاهش است/ ماسک اجباری ابتلا به برخی بیماری های مسری و مصرف داروهای بدون نسخه را کاهش داده است

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمرPerlen Packagin‌g، بخش بسته بندی کمپانی Chemie + Papier Holding (CPH)، گزارشی از توسعه منطقه ای متفاوت در نیمه اول سال 2021 را منتشر کرده است. در کشورهای غربی، تقاضا برای فویل های Blister کاهش یافته است؛ بنا بر این گزارش دلیل اصلی انبارش مقدار زیادی از این محصول توسط تولیدکنندگان دارویی در سال گذشته و خودداری از ثبت سفارش جدید می باشد.

همچنین پوشیدن اجباری ماسک باعث کاهش ابتلا به بیماری های مسری مانند آنفولانزا و در نتیجه کاهش تقاضا برای داروهای بدون نسخه شده است.
اگرچه CPH توانست ازکاهش فروش در اروپا و آمریکای شمالی بگریزد؛ این کمپانی رشد دورقمی فروش در آمریکای لاتین و آسیا، در حدود 7/4 درصد معادل 1/83 میلیون یورو را در بخش بسته بندی خود تجربه کرده است. در نیمه اول سال 2021، افزایش هزینه حمل و نقل و اوج گیری قیمت PVC خام باعث کاهش حاشیه EBIT تا 3/9 درصد شده است. به گفته این کمپانی این افزایش قیمت ها ممکن است تنها با همین تاخیر زمانی جبران شوند.

کمپانی CPH قصد دارد در آینده افق های بازار خود را در بخش بسته بندی گسترش دهد. هم اکنون CPH بر روی ساخت کارخانه تولید فیلم PVdC با ظرفیت 6500 تن در سال سرمایه گذاری کرده است. برنامه ریزی شده است این کارخانه، در سه ماهه دوم سال 2022، تجهیز و راه اندازی شود. کمپانی Perlen انتظار دارد تا سال 2024، بازار دارویی در آمریکای لاتین 6 تا 9 درصد رشد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا