اخبار

اختصاصی بسپار/ تعویق رویداد Technology Days 2022 شرکت Arburg + تاریخ جدید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/اییران پلیمر کمپانی Arburg اعلام کرد رویداد Technology Days 2022، که پیشتر زمان آن 16 تا 19 ماه مارس 2022 در شهر لاسبورگ اعلام شده بود، به دلیل ادامه پاندمی کرونا، به عقب افتاده است.
این رویداد صنعتی  منحصر بفرد، که هزاران بازیدکننده را از سراسر جهان در لاسبورگ به دورهم جمع می کند، در تاریخ 22 تا 25 ماه ژوئن 2022 و به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این رویداد پیش از آن که ترکیب یکتایی از کارهای تئوری و عملی باشد، محلی برای ارتباط افراد است.
مدیر بازاریابی Arburg می گوید، با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن توسعه پاندمی، ما بر آن شدیم تا رویداد Technology Days 2022 سال آینده در تاریخ قبلی برگزار نشود و تا تاریخ جدید 22 تا 25 ژوئن به عقب بیفتد. این تصمیم به ما امکان فراهم کردن بالاترین سطح ایمنی برای بازدیدکنندگانمان و کارمندان را می دهد.
رویداد Technology Days 2022از سال 1999 یکی از یزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای داخلی در صنعت پلاستیک بوده است. این رویداد اعتبار و شهرت عالی دارد؛ و نه تنها با تنوع موضوعی گسترده و عمق اطلاعات، بلکه به دلیل حضوری بودن و ذات سرزنده اش شناسایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا