اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بکسل – وینچ های دریایی تمام کامپوزیت در نمایشگاه هلند رونمایی شدند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Solico Engineering (دبی، امارات متحده عربی)، متخصص مهندسی کامپوزیت دریایی با همکاری شرکت هلندی Rondal که سازنده قطعات کامپوزیت در طیف گسترده ای از پروژه های مهندسی است، در تولید جدیدترین وینچ یا بکسل تمام کامپوزیت خود، همکاری کرده است.
وینچ کامپوزیت برای بار اسمی 18000 کیلوگرم (تقریباً 39683 پوند) با سه اندازه مختلف توسط Solico طراحی شده است.
این شرکت همچنین تجزیه و تحلیل اجزای محدود (FEA یا finite element analysis)، تأیید ساختار و مشخصات چندلایه(laminate ) برای محفظه وینچ پیش‌آغشته‌شده (prepreg) با الیاف کربن و طوقه یا قرقره (drum) وینچ الیاف کربنی با فرایند رشته پیچی (filament-wound ) را انجام داده است.

به گفته Solico، کاهش وزن در این سیستم‌های وینچ با بارگذاری بالا، کارایی کلی عملکرد با بادبان را در شناورها بهبود بخشیده و همچنین با کمک به پایداری، امکان حمل تجهیزات اضافی را در روی عرشه فراهم می‌کند.
Solico در METS 2021 در امستردام که یک نمایشگاه تجاری تجهیزات، مواد و سیستم های دریایی است (16-18 نوامبر 2021) محصول جدید خود را به نمایش می گذارد. غرفه Solico طیف کاملی از قابلیت‌های مهندسی کامپوزیت شرکت را با تمرکز بر قایق‌های بادبانی، سوپرقایق‌های موتوری، کشتی‌های تجاری دریایی و قایق‌های کوچک برجسته می‌کند.
همچنین دو پروژه اخیر Solico، وینچ قرقره‌ای کاملاً با الیاف کربن از Rondal و مدلی از قایق مسابقه‌ای کربنی جدید 30 فوتی Aeolos P30 به نمایش گذاشته خواهد شد.

برگردان: مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا