اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بزرگترین شرکت بازیافت پلاستیک آمریکای شمالی مرکز فناوری 65 میلیون دلاری می‌سازد

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر شرکت Advanced Drainage Systems (ADS) که اخیراً به‌عنوان بزرگ‌ترین بازیافت‌کننده پلاستیک در آمریکای شمالی رتبه‌بندی شده است، ۶۵ میلیون دلار را به ساخت و تجهیز یک مرکز فناوری پیشرفته در نزدیکی دفتر مرکزی خود در هیلیارد اختصاص داده است.

مجتمع 110000 فوت مربعی، راه حل‌های پایدار را به عنوان ویترین گواهینامه نقره‌ای LEED پیش خواهد برد. احتمالا در اکتبر شاهد شروع به کار ساخت این مجموعه که امید است در اواخر سال ۲۰۲۳ افتتاح شود، خواهیم بود.

اسکات باربور رئیس و مدیر عامل ADS گفت: «مرکز مهندسی و فناوری ADS پیشرفته‌ترین مرکز مهندسی در جهان خواهد بود که به مهندسی محصول، علم مواد – از جمله پلاستیک‌های بازیافتی – و فناوری‌های تولید اختصاص دارد.» این مرکز جدید توسعه محصولات ما را تسریع می‌کند که برای جذب، انتقال، ذخیره و تصفیه ارزشمندترین منبع ما یعنی آب طراحی شده‌اند. او افزود که پلاستیک‌های بازیافتی در ماموریت این مرکز به منظور بهبود کیفیت زندگی در جوامع سراسر آمریکای شمالی برجسته خواهد بود. استفاده از تکنیک‌های ساختمانی LEED از تعهد ما به پایداری حمایت می‌کند و پیشرفت را در رسیدن به اهداف پایداری 10 ساله ADS پیش می‌برد.”

یک آزمایشگاه توسعه محصول متمرکز بر طیف کامل چرخه عمر یک محصول؛
یک آزمایشگاه ساخت برای توسعه نمونه اولیه قطعات و تجهیزات تست؛
یک آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل عملکرد ساختاری نمونه های اولیه؛
یک آزمایشگاه پرینت سه بعدی برای توسعه سریع و بررسی مفاهیم.
یک آزمایشگاه هیدرولیک که از مشاغل تصفیه آب ADS از جمله جداسازی، فیلتراسیون سنتی و فیلتراسیون توسعه کم تاثیر پشتیبانی می کند؛
آزمایشگاه فناوری پیشرفته برای ساخت و نمونه سازی مهندسی؛
آزمایشگاه های علم مواد برای آزمایش عملکرد، تجزیه و تحلیل ساختاری و شیمیایی، و قابلیت اکستروژن برای توسعه فرمول‌های محصول از بخش‌های مختلف این مجتمع هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا