اخبار

اختصاصی بسپار/ بزرگترین سرمایه گذاری Engel بر روی ساخت ماشین آلات تزریق بزرگ

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر Engel بیش از 14 میلیون یورو در مرکز فنی جدید خود برای ساخت ماشین آلات بزرگ در سنت والنتین اتریش سرمایه گذاری کرد. با مساحت کل 3400 متر مربع، این شرکت ماشین‌ساز ظرفیت مرکز فنی در سایت را بیش از دو برابر کرده است.

تمرکز روی پایداری
چندین ماشین قالب گیری تزریقی دوتایی با نیروی گیره 7000 تا 17000 کیلونیوتن در مرکز فناوری کاربردی موجود است. از جمله آنها یک ماشین بزرگ 15000 کیلونیوتن با طراحی combi-M است. همچنین یک دستگاه قالب گیری تزریقی دوتایی با نیروی گیره 9000 کیلونیوتن وجود دارد که برای فرآیند دو مرحله‌ای توسعه یافته توسط Engel طراحی شده است. فرآیند جدید امکان پردازش ضایعات پلاستیکی را به صورت پرک در قالب‌گیری تزریقی بلافاصله پس از آسیاب فراهم می‌کند و در نتیجه کارایی انرژی در بازیافت پلاستیک را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

مرکز بسته‌بندی یک پیشنهاد جدید به مشتریان در این صنعت است. افزایش قیمت انرژی، توسعه اقتصاد چرخشی و تغییر نیازهای مصرف‌کنندگان چالش‌های عمده‌ای را برای تولیدکنندگان در این صنعت ایجاد می‌کند. در مرکز بسته‌بندی، انگل روشن می‌کند که چگونه در بخش با عملکرد بالا، عملکرد و کارایی سیستم‌های تولید را می‌توان بیشتر افزایش داد و رقابت را تضمین کرد. مرکز بسته بندی در دو سایت Schwertberg و St.Valentin گسترش یافته است.

در مجموع، مرکز فنی جدید تعداد زیادی فناوری قالب‌گیری تزریقی را برای بخش‌های مختلف مانند خودروسازی، قالب‌گیری فنی یا بسته‌بندی نشان می‌دهد. از جمله فناوری‌های سطحی مانند فویل‌ملت، شفاف‌ملت و دکوجکت، فناوری‌های ساندویچی مانند تزریق همزمان و ذوب کف، قالب‌گیری تزریقی فوم مذاب، قالب‌گیری فشرده‌سازی تزریقی کوین‌ملت، فرآیندهای چند جزئی با استفاده از روش ترکیبی و فناوری‌های کامپوزیتی مانند ارگانوملت و HP-RTM. دیجیتالی شدن یک عامل مهم برای تولید در شرایط آب و هوایی خنثی است.

بزرگترین برنامه سرمایه گذاری در تاریخ شرکت
با افتتاح مرکز فنی در سنت والنتین، Engel بزرگترین برنامه سرمایه گذاری در تاریخ شرکت را تکمیل می‌کند. این شرکت در چند سال گذشته در مجموع بیش از 375 میلیون یورو برای توسعه و نوسازی کارخانه‌های تولید جهانی خود سرمایه‌گذاری کرده است و حتی در زمان بحران خودرو و همه‌گیری کرونا به اهداف خود پایبند بوده است. بزرگترین پروژه توسعه ماشین آلات بزرگ در سنت والنتین بود. علاوه بر ساخت مرکز فنی جدید، مناطق مختلف تولید نوسازی شد و ساختمان اداری جدید ساخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا