اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ اهدای صد هزار یورو از طرف ماشین سازی Engel به اکراین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Engel متحد می ماند. در کارخانه های اتریش و بسیاری از کارخانه های وابسته تولیدکننده ماشین آلات قالب گیری تزریقی که مقر آنها در شورتبرگ است، درمدت زمانی کوتاه کمپین کمک رسانی به مردم آسیبدیده از جنگ اکراین به راه افتاده است. مدیرعامل گروه Engel میگوید، ” ماغافلگیر شدیم و از مشارکت خودجوش بسیاری از کارمندان و مشتریانمان در حمایت از این کمپین ابتکاری، بسیار مفتخریم.”

کمپانی Engel Austria صد هزار یورو به عنوان کمک فوری به سازمان های MFS، Neighbors in Need  و صلیب سرخ اهدا کرده است. Engel آلمان در 24 ساعت، 25 هزار یورو برای منطقه اکراینی واقع در هانوفر جمع آوری کرده و همچنان کمک های مالی در حال رسیدن است. شبکه منطقه ای از رسیدن سریع و مستقیم کمک های مالی به گیرندگان مورد نظر اطمینان حاصل می کند.
شرکت های تابعه اروپای شرقی نیز تعهد شخصی بزرگ خود را، از طریق پذیرایی کارمندان از پناهندگان، نشان داده اند. برای مثال، کارخانه تولیدی Kaplice در جمهوری چک، حدود صد نفر از اکراینی ها را استخدام کرده و برای بستگان آنها آپارتمان فراهم کرده است.
به گفته مدیرعامل Engel، ما هر آنچه در حال حاضر در توانمان هست را برای کمک به مردم انجام می دهیم. کمپانی Engel یک کسب و کار فامیلی و همچنین یک خانواده بزرگ جهانی است. این چیزی است که ما هم اکنون در حال تجربه آن هستیم.

گروه Engel با 9 کارخانه تولید در سراسر دنیا و بیش از 30 شرکت تابعه و یک شرکت در کیِف اکراین حضوری جهانی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا