اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ افزایش ظرفیت PET بازیافتی در دستور کار تولیدکنندگان بزرگ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر شرکت خانوادگی CG Roxane، تولیدکننده Crystal Geyser Alpine Spring Water در کالیفرنیا،  اهداف زیست پایدار خود در سال 2021 را اعلام کرد. این شرکت در حال افزایش ظرفیت PET بازیافتی خود است، تا به هدف خود برای داشتن حداقل 50% PET بازیافتی در کارخانه هایش در سراسر آمریکا رسیده و تیم خود را در عرصه زیست پایداری تقویت کند.
این شرکت در یکی از کارخانه هایش در بنتون تنسی، تجهیزات جدید بازیافت PET را برپا خواهد کرد. در حال حاضر CG Roxane در فرایند تجهیز این کارخانه برای بهره برداری در اوایل 2022 می باشد. کارخانه بنتون کلیدی برا رسیدن CG Roxane به هدف استفاده از 50 درصد PET بازیافتی در بسته بندی می باشد.
تجهیزات این کارخانه در کالیفرنیا، که در نوامبر 2019 شروع به کار کرد، به همراه کارخانه rPET بنتون دارای ظرفیت حدود 70 میلیون پوند بطری پلاستیکی در سال، 35 میلیون پوند در هر کارخانه، می باشند. فرایند دوباره همه این بطری های پلاستیکی بازیافتی، سالانه معادل 570 هزار گالن مصرف نفت خام را کاهش داده و حدود 420 میلیون پوند CO2 کمتر تولید خواهد شد.
Plastics Today از این شرکت پرسید آیا قادر به تامین PET بازیافتی کافی و پاک برای مقدار بطری مورد نظر می باشد یا خیر؟ یکی از مدیران CG Roxane در پاسخ گفت، اگر ایالات بیشتری شروع به استفاده از درصد مشخصی rPET در بسته بندی های مواد خوراکی خود، بدون نیاز به تامین یا ارتقای زیرساخت های خود بکنند، پتانسیل خوبی برای فشردن بازار PET پاک وجود خواهد داشت.
به علاوه کمپین ” 1 Million Strong & Counting” شرکت CG Roxane، قدیمی ترین سازمان ملی و غیرانتفاعی کشور، همکاری بیست ساله این شرکت با جنگل های آمریکا را مشخص می کند. نقطه عطف این سازمان کاشت یک میلیون درخت در سراسر آمریکا و تا پایان سال 2021 می باشد. این شرکت برنامه دارد تا با تعهد به کاشت یک میلیون درخت در طی 20 سال، به این موفقیت دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا