اخباراخبار ویژه

احیای جنگل های زیبای ارسباران/ عیسی غریبی 100 میلیون تومان اختصاص داد/ شما هم با کاشت یک درخت تا هزاران درخت می توانید به این کمپین بپیوندید

بسپار/ایران پلیمر ارسباران یا قره داغ ناحیه کوهستانی وسیعی است در شمال استان آذربایجان شرقی شامل شهرستان های اهر، کلیبر و ورزقان که در سال 1976 توسط یونسکو به عنوان ذخیره گاه زیست کرده ثبت شده است. منطقه ای بسیار زیبا که متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلفی پوشش گیاهی و جنگلی آن در معرض تهدید قرار گرفته است.

مطلع شدیم عیسی غریبی کلیبر از پیشکسوتان صنعت پلاستیک کشور (رییس هیات مدیره سنی پلاستیک)، کمپینی را برای احیای جنگل های این منطقه ایجاد کرده و خود نیز مبلغی معادل یکصد میلیون تومان را به آن اختصاص داده است.

عیسی غریبی می گوید: تصمیم گرفتم برای احیای جنگلهای از بین رفته منطقه کلیبر کمپینی به راه انداخته و از همه طرفداران محیط زیست و دوستداران جنگل جهت حفظ و توسعه جنگلهای قراداغ استمداد بطلبم.
شخصا تلاش می کنم در این کار خیرخواهانه از راهنمایی ها و تجارب و حمایت های سازمان های مربوطه بهره مند شویم. انتظار دارم هر کسی در حد توان خود با کاشت یک درخت و یا هزار درخت و یا کمک مالی برای تهیه درختان مناسب جنگل در این کار مشارکت و نام خود را جاویدان سازد.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک @iranpolymer در تلگرام و یا دایرکت صفحه اینستاگرام این گروه رسانه ای  تمایل خود را به همکاری در بخش های مختلفی از جمله ارتباطات منطقه ای و سازمانی، بررسی علمی و انتخاب درختان مناسب و یا مشارکت مالی در کاشت درختان و … اعلام کنند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا