اخبار

معرفی اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در پانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور

بسپار/ایران پلیمر اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی بعنوان برترین اتحادیه تعاونی های کشوری در پانزدهمین جشنواره معرفی تعاونی های برتر کشور انتخاب شد.

در این جشنواره که با حضور معاون اول محترم رییس جمهور و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد کامبیز وکیلیان به نمایندگی از حسین دور رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تندیس و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

در پی این انتخاب، حسین دور رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری پیام قدردانی منتشر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که با تلاش همه همکاران، اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دست پتروشیمی ، بعنوان برترین اتحادیه کشور موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گردیده است، بر خود لازم می دانم از مشارکت و همدلی یکایک همکاران و خانواده محترمتان در مجموعه اتحادیه سراسری و تعاونی های تابعه در دستیابی به این افتخار ماندگار تشکر و قدردانی نمایم.

حال که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به صراحت بر توسعه نقش تعاونی ها در اقتصاد این سرزمین تاکید ویژه دارند ، ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی همچنان پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده ای نه چندان دور، چشم انداز اتحادبه مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان تراز را جامه عمل بپوشانیم.
امید است در سایه الطاف الهی و عنایات حضرت بقیة الله الاعظم موفق و موید باشیم.

همواره موفق و سربلند باشید
حسین دور

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا