اخبار

ابراهیم احمدی، صباشیمی آریا: رنگ های ترافیکی با برند ماندگار

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، شرکت صباشیمی آریا تولیدکننده انواع رنگ های ترافیکی، صنعتی، کفپوش های صنعتی و رنگ های ساختمانی است که از سال 83 توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر و صنعتی شریف تأسیس شده است. در زمینه رنگ های ترافیکی با برند ماندگار رنگ های دوجزئی، سه جزئی، کلروکائوچو، سرد، گرم که بیشتر برای راهسازی ها، شهرداری ها و رنگ های جاده ای استفاده می شود را تولید می‌کند. تولیدات شرکت صباشیمی آریا در زمینه رنگ‌های صنعتی با برند صبا رنگ‌هایی مثل اپوکسی، پلی‌اورتان و محصولات صنعتی دیگر برای نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و ارگان‌های ازاین قبیل است و در زمینه رنگ های ساختمانی هم که بنده در این قسمت مشغول هستم رنگ های پایه حلال و پایه آب مانند رنگ‌های آلکیدی، آکریلیک، پلاستیک و ضدزنگ ها را تولید می کند که بیشتر مصارف آن در صنعت ساختمان است.

احمدی مدیر فروش صباشیمی آریا افزود: ما سبد رنگ‌های ساختمانی پایه آبی را تکمیل کردیم و برند جدید لتو را به بازار در این دوره معرفی کرده‌ایم. محصول جدید لتو برپایه آکریلیک و وینیل امولسیون است که بیشتر برای رنگ‌آمیزی داخل و خارج ساختمان استفاده می‌شود که مقاومت بسیارخوب دربرابر شرایط جوی دارد و قابل شست و شو است. همچنین از جمله دیگر مزایای این محصول بدون بو و VOC free بودن و قابلیت اجرای آسان آن است.

وی درخصوص رنگ های آب‌پایه گفت: مخصوصا در ایران از یک دهه به بعد شاهد این هستیم که رنگ‌های آب پایه دارد جای خود را دربازار پیدا می‌کند. همانطور که حتی در کشورهای همسایه این اتفاق افتاده است و می‌توانم بگویم که بازار این محصولات نسبت به محصولات قبلی 50 درصد جایگاه بازار را به خود اختصاص داده است.

کارخانه ما در شهرک شکوهیه قم واقع شده است و اخیرا در آنجا با متراژ بیشتری دارد فعالیت می کند که توانسته رنگ های ساختمانی را هم یه سبد محصولات خود بیافزاید. در طرح توسعه برای آینده برنامه داریم که تنوع محصولات رنگ های ساختمانی را گسترش دهیم و محصولاتی مثل رنگ های دکوراتیو و پرایمرها را به سبد محصولات شرکت اضافه کنیم.

در بحث صادرات شرکت در زمینه رنگ های ترافیکی قدمت بیشتری دارد به کشور عراق صادرات داشته است و درنظر داریم رنگ های ساختمانی با برند لتو را برای کشورهای همسایه صادر کنیم.

 

(ادامه دارد…) 

متن کامل این مصاحبه را در شماره 182ام  دوماهنامه پوشرنگ(از گروه مجلات بسپار)  بخوانید. 


در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا