اخبار

آیین نکوداشت سال طلایی صنعت پتروشیمی آغاز به کار کرد

بسپار/ایران پلیمر آئین نکوداشت سال طلایی صنعت پترشیمی، با تقدیر از 17 طرح از سبد جهش دوم صنعت پتروشیمی آغاز به کار کرد.

آئین نکوداشت سال طلایی صنعت پتروشیمی صبح امروز (یکشنبه دهم مرداد ماه) با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مدیران عامل هلدینگ ها، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی آغاز به کار کرد.

سال طلایی صنعت پتروشیمی، آغازگر حرکتی جدید به سمت تکمیل طرح‌های جهش دوم و آغاز جهش سوم این صنعت برای ساختن عصر نوین صنعت پتروشیمی ایران است که این هدف، با پشتوانه تلاش و همکاری تمام فعالان صنعت پتروشیمی محقق شد.

به گفته ی بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی؛ صنعت پتروشیمی در سالی که ازسوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده بود، گام‌های بلندی در مسیر جهش دوم برداشته شد و بی‌سابقه‌ترین رشد تولید صنعت پتروشیمی در تاریخ این صنعت در سال ۱۳۹۹ به ثبت رسید تا به‌رغم فشار محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و البته تحریم‌ها، به یاری پروردگار متعال و تلاش تمامی مدیران و کارکنان مجموعه پتروشیمی در کشور، موفقیتی بی‌نظیر در این صنعت ثبت شود.

وی خاطر نشان کرد: این پایان کار نیست و با تکمیل طرح‌های جهش دوم در سال۱۴۰۰، ظرفیت تولید صنایع پتروشیمی ایران به رکورد ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد.

براساس این گزارش؛ در آئین نکوداشت سال طلایی صنعت پتروشیمی، از مدیران و فعالان 17 طرح پتروشیمی از سبد جهش دوم صنعت، با اعطای تندیس یادبود و لوح تقدیر قدردانی می شود.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا