اخبار

آیرام بابا خانی، مدیر بازرگانی شرکت هیدرولیکان: علاقه مندیم تا تهران پلاست با کیفیت بهتری برگزار شود

بسپار/ ایران پلیمر مجموعه ی ما جزو اولین شرکت هایی بوده است که در زمینه ی  ماشین آلات تزریق عمودی ورود پیدا کرد و تا به امروز نیز بیشترین آمار فروش در زمینه ی دستگاه های دو صفحه ای را داشته ایم. در طی سالیان فعالیت خود نیز افتخار ساخت بزرگترین دستگاه ایران با ظرفیت 4500 تن را در کارنامه داریم. در این نمایشگاه نیز سری جدیدی از دستگاه های خود را معرفی کردیم که با همکاری شرکت ژاپنی تولید شده و به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.
در دوره ی اول نمایشگاه تهران پلاست حاضر بودیم اما متاسفانه این دوره نسبت به دوره ی اول افت شدیدی داشته  و شرکت های کمتری به این نمایشگاه آمده اند. تمرکز ما همواره  بر روی نمایشگاه های استان تهران بوده و انگیزه ی چندانی برای شرکت در نمایشگاه های استانی نداشته ایم. نمایشگاه تهران پلاست نمایشگاه تخصصی ماشین سازان است و علاقه مند هستیم تا این نمایشگاه با کیفیت بهتری برگزار شود اما متاسفانه امسال میزان مشارکت کاهش چشم گیری داشته است.
بابا خانی دررابطه با سال آینده نیز گفت: با درپیش گرفت سیاست های انقباضی و پرهیز از سرمایه گذاری خطر پذیر در تلاش هستیم تا به فعالیت خود ادامه دهیم. فکر می کنم که سال سختی را در پیش رو داشته باشیم اما نسبت به آینده امیدوار هستیم.

 

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گزارش را در شماره 208 ماهنامه بسپار که درنیمه بهمن ماه منتشر شده است، بخوانید. 

 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق فیدیبو قابل دسترسی است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا