اخبار

آیت‌الله رییسی: نباید اجازه دهیم هیچ کارخانه‌ای تعطیل و یا نیمه تعطیل شود

بسپار / ایران پلیمر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، در جلسه روز گذشته دوشنبه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به سفر اخیر خود به استان اردبیل که پنجشنبه گذشته در ادامه سفرهای استانی وی صورت گرفت، پیگیری رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان را از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر عنوان کرد.

نمی‌گذاریم هیچ کارخانه‌ای تعطیل شود

رئیس قوه قضائیه گفت: رونق تولید و خدمات و حمایت از تولیدکننده، همانند مبارزه با فساد از مأموریت‌های اصلی و مستمر دستگاه قضایی است و همکاران ما در بخش‌های مختلف قضایی تلاش می‌کنند هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل نشود و هیچ تولیدکننده‌ای زمین نخورد.

آیت الله رییسی افزود: دستگاه قضایی در راستای مأموریت خود در دفاع از حقوق عامه، از کارگران غیور و متخصص و متعهد و کارفرمایان و کارآفرینان و سرمایه گذاران که غیرتمندانه برای رونق تولید تلاش می‌کنند همه جانبه حمایت می‌کند و رفع مشکلات آن‌ها در نظام اداری و قضایی را وظیفه خود می‌داند.

دشمن به دنبال افزایش بیکاری در کشور ماست

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تولید مسئله محوری امروز ماست، اظهار داشت: دشمن به دنبال توقف چرخه تولید و افزایش بیکاری و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور ماست و وظیفه ما در حوزه نظارت و قضاوت این است که با جلوگیری از توقف در چرخه تولید و حمایت از نیروی کار، دشمن را در رسیدن به هدف پلید خود ناکام بگذاریم.

آیت الله رییسی با تأکید بر لزوم پیگیری جدی مصوبات سفرهای استانی رئیس و مسئولان عالی قضایی متذکر شد که سفرهای استانی مسئولان هنگامی ارزشمند و ماندگار می‌شود که مردم با اقدام و عمل به تصمیمات اتخاذ شده، احساس امید و آرامش کنند.

حفظ ارزش پول ملی از مهم‌ترین مطالبات اقتصادی رهبری است

آیت‌الله رئیسی افزود: نیروهای غیور سپاه و ارتش و رزمندگان عزیز ما در دوران دفاع مقدس در لبیک به فرمان امام عزت و افتخار آفریدند و با تدبیر، استقامت و مجاهدت در برابر دشمن ایستادند و امروز هم مسئولان و فعالان عرصه اقتصادی باید به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند.

کاهش ارزش پول ملی برای کشور خسارت بار است

وی، حفظ ارزش پول ملی را یکی از مهم‌ترین فرامین اقتصادی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند کاهش ارزش پول ملی برای کشور خسارت بار است و میدانداران حوزه اقتصاد باید شبانه روز برای مقابله با این معضل تلاش کنند.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: درس دفاع مقدس برای مسئولان اقتصادی این است که با الگوگیری از دفاع جانانه و ایثار و شجاعت رزمندگان عزیز، برای دفاع از ارزش پول ملی و مدیریت بازار و کاهش تورم و گرانی و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تلاش کنند و به مردم آرامش خاطر بدهند.

وی با بیان اینکه کار دشمن، دشمنی است، اظهار داشت: دشمن به دنبال تهدید و تحریم و فتنه و توطئه است، ولی مسئولان ما باید با تدبیر در همه عرصه‌ها و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها نیروی کار پویا و متعهد و متخصص است، می‌تواند جنگ اقتصادی و روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند.

 

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا