اخبار

اختصاصی بسپار/ آیا نگرش امریکا به تجارت آزاد تغییر می کند؟/ بایدن برای خرید کالای آمریکایی به تولید کنندگان فشار وارد می کند

گروه  ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  بایدن دستوری را امضا کرد که هدف از آن ترقیب دولت فدرال به خرید بیشتر کالای آمریکایی است. این اقدام باعث تحقق یافتن تعهدات در احیای تولیدات داخلی می شود. این دستور اجرایی نیاز به افزایش مصرف کالاهای آمریکایی در محصولاتی دارد که خود از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. این دستور وب سایتی را مسئول شناسایی قراردادهای مربوط به محصولات خارجی کرده است. به موجب این دستور، دفتری در کاخ سفید برای اعمال فشار و نظارت بر دولت فدرال برای استفاده از کالای آمریکایی اختصاص پیدا کرده است.
بسیاری از تولید کنندگان در صنایع مختلف نیز به سرعت این دستور را اجرا کردند. Heather Ames Versace، از مدیران شرکت Neurala بیان می کند، قانون اجرایی جدید بایدن در این زمان، برای تولیدکنندگان آمریکایی بسیار مهم است. شیوع بیماری به طور کلی زنجیره ی تولید را با مشکل مواجه کرده و بسیاری از تولید کنندگان از این کار کنار رفته اند. هنوز قانون های قبلی اجرا نشده اند که قانون جدیدی می آید. به طور همزمان، حجم کاری تولید کنندگان با اعمال محدودیت ها و تعطیلی ها کمتر می شود. این موضوع باعث می شود تولید کنندگان بدون بازگشت سرمایه از کار خود بازبمانند.
این قانون بیانگر تغییر نگرش دولت آمریکا از تجارت آزاد به ترویج تولیدات داخلی است. این سیاستی است که رئیس جمهور پیشین نیز بر آن تاکید داشت. این دیدگاه از زمان شیوع بیماری و خالی ماندن جای تولید کنندگان در زنجیره ی تامین کالا تقویت شد. این موضوع زمانی به موضوعی مهم تبدیل شد که کم بود تجهیزات پزشکی در ماه های اولیه ی شیوع بیماری به وجود آمده بود. در این زمان، تولید کنندگان در صنایع بسیاری متوجه کمبودها و آسیب های زنجیره ی تامین شدند که در سرتاسر دنیا وجود دارد. بسیاری از تولید کنندگان پیش از این، شروع به رفع نواقص خود کرده بودند. قانون بایدن، جهت گیری تولید کنندگان را از جنبه های زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. Versace می گوید، بسیاری از تولید کنندگان برای رفع این فضای خالی در دوران شیوع بیماری، به فناوری هایی مانند ایجاد فرایندهای اتوماتیک روی آوردند. ما از سرمایه گذاران انتظار داریم از این جایگاه هم جلوتر بروند. این قانون آن ها را حمایت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا