اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ آنچه اینجا در K2022 در حال نمایش است/ Econ: صرفه جویی در انرژی و مزیت های دیگر در گرانول سازهای rPET/PET

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر صرفه جویی در انرژی و درجه مشخصی از کریستالیزاسیون نقش عمده‌ای در دانه بندی PET ایفا می‌کند. به همین دلیل است که Econ گرانول ساز زیر آب نسخه PET را توسعه داده. با این فناوری جدید در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود. توجه ویژه‌ای به عایق بندی مخزن آب و لوله کشی به منظور دستیابی به دمای نهایی گرانول‌ها در حدود 140 درجه سانتی گراد شده است.

نه تنها خود دانه بندی برای استفاده از حداقل انرژی طراحی شده است، بلکه کانال کریستالیزاسیون پایین دست ECS (سیستم تبلور ECON برای PET) است. گرمای ذاتی گرانول‌ها در اینجا برای ایجاد پس کریستالیزاسیون استفاده می‌شود. برای این منظور گرانول‌ها را در دمای ثابت نگه می‌دارند تا درجات تبلور 30 ​​تا 40 درصد حاصل شود. در عین حال، یک لرزش ملایم نه تنها جابجایی به سمت جلو را تضمین می کند، بلکه از چسبیدن دانه ها به هم جلوگیری می کند.

سطح پایین استالدئید

در بخش مواد غذایی، PET بازیافتی باید دارای محتوای استالدئید کم باشد تا الزامات قانونی را برآورده کند. دومینیک نویمان، مدیر گروه بخش تحقیق و توسعه توضیح می‌دهد: “هدف اعلام شده ما هنگام توسعه نسخه PET دستیابی به ارزش قابل توجه بهتری در مقایسه با سیستم‌های گرانول ساز معمولی بود.” افزایش 40٪ فشار کمتر در مذاب بالادست صفحه قالب، نوید موفقیت می‌دهد که منجر به کاهش محتوای AA در حدود 30 تا 40٪ مستقیماً پس از دانه بندی شود. به گفته این شرکت، محتوای کمتر AA همچنین به کاهش مصرف انرژی در طول خشک شدن بعدی کمک می‌کند.

نسخه ویژه UWG PET که در K 2022 به صورت زنده نمایش داده می‌شود، با همکاری و برای یک مشتری خاص طراحی شده است. همچنین یک فیلتر آب جدید EWFP با ظرافت فیلتر تا 55 میکرومتر و کوره پیرولیز Epos برای پیچ‌های اکسترودر در این نمایشگاه عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا