اخبار

آنتی اکسیدان جدید مخصوص فوم‌ها‌ی پلی‌یورتان انعطاف پذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، نسل بعدی آنتی‌اکسیدان‌ها‌ی مایع مخصوص صنعت پلی اورتان با نام NAUGARD® FOAMPLUS LE توسط شرکت Addivant معرفی شد. این شرکت تولیدکننده ای پیشرو در زمینه‌ی فناوری‌ها‌ی مربوط به آنتی‌اکسیدان‌ها  می‌باشد. 
این محصولات جدید که ساخته شده اند تا چالش‌ها‌ی پیش روی صنعت را مرتفع سازند، شامل بسته بندی‌هایی با حداقل انتشار مواد مضر پایدارکننده بوده که با سخت گیرانه ترین قوانین ملی در مورد کیفیت هوای داخلی خودرو یا VIAQ سازگار می‌باشند. 
محصولات سری NAUGARD® FOAMPLUS LE به گونه ای طراحی شده اند که به صورت ذاتی پایداری گرمایی زیادی داشته، دارای محافظت برشتگی (Scorch protection) ویژه‌ای بوده و در برابر الکل‌ها  پایداری نشان می‌دهند.
یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این محصولات این است که آنتی اکسیدان‌ها‌ی مایع با داشتن گرانروی‌ها‌ی مختلف امکان جابجایی بهبود یافته تری را نسبت به سایر مواد ایجاد می‌کنند. این محصولات جدید ارائه شده نسبت به محصولات موجود در صنعت فراریت کمتری داشته و در عین حال دمای فوم سازی زیادی را دارا هستند. این مساله امکان رهایش مواد فرار یا VOC را تا 90 درصد کاهش می‌دهد.
کاربرد اصلی این آنتی اکسیدان‌ها‌ی طراحی شده، مخصوص استفاده‌ها‌ی خودرویی می‌باشد. این محصولات این امکان را ایجاد می‌کنند تا مواد سنتی که سابقا مورد استفاده قرار می‌گرفت از زنجیره‌ی مصرف حذف شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا