اخبار

آمیزه های جدید مخصوص کاربردهای سیم و کابل

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Teknor Apex آمیزه های فاقد هالوژن و دارای افزودنی های تاخیر انداز شعله را با نام LS HFFR مخصوص کاربردهای سیم و کابل تولید نموده است. 

ای بون تولید در جهت پاسخ گویی به قوانین جدید اتحادیه ی اروپا در رابطه با تولیدات مخصوص کاربردهای ساختمانی با نام CPR بوده است. این آمیزه های تولیدی مطابق با CPR برای عملکرد در آتش مناسب می باشد. 

قوانین CPR برای محصولاتی خواهد بود که قرار است دائما در ساختارهای ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند. از جمله این محصولات می توان به کابل های داده، کابل های کنترلی و سیم های ساختمانی اشاره کرد. تاکیدات CPR بر عملکرد آمیزه های سیم و کابل در آتش خواهدد. 
در واقع مهم است که در زمان آتش میزان شفافیت دود حاصل چقدر خواهد بود و میزان اسیدی بودن گاز رها شده چقدر می باشد. عملکرد کابل ها در آتش توسط سامانه ای طبقه بندی شده تعیین می گردد. این طبقه بندی از سری B2ca تا Fca را شامل می شود. سری B2ca کمترین رهایش گرمایی را داشته و سرعت پیشروی آتش در آن بسیار اندک است. 
شرکت Teknor Apex با این تولیدات خود به مشتریان کمک نموده است که تاییدیه های CPR مورد نظر خود را در ساختمان دریافت نمایند. تولیدات جدید این شرکت در سری طبقه بندی های B2ca قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا