اخبار

ایران پلاست/ آریاپلیمر پیشگام با مستربچ ها و کامپاندهای ویژه در ایران پلاست

بسپار/ایران پلیمر  سمن ستوده، مدیر بازرگانی و رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام است. این شرکت تولید کننده سازگارکننده های مالئیکه، چسب های بین لایه ای و مستربچ های افزودنی است.

دکتر ستوده در خصوص نوآوری های ارایه شده این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست پانزدهم به ستاد خبری نمایشگاه گفت: چند دستاورد جدید برای دسته محصولات مختلف در نمایشگاه امسال داریم.

اولین دستاورد سازگارکننده پایه TPE هست که به عنوان نرم کننده محصولات پایه PC استفاده می شود.

دومین دستاورد، محصول سازگارکننده پایه PS هست که برای ایجاد سازگاری در کامپاندهای پایه HIPS (هایمپک) قابل استفاده است.

سومین دستاورد چسب های بین لایه ای مخصوص تولید فیلم های چند لایه بسته بندی نظیر: پوشش های مصنوعی مواد غذایی و همچنین تیوب های آرایشی و بهداشتی می باشد، همچنین در دسته چسب ها، چسب بین لایه ای مخصوص لوله های انتقال نفت و گاز را هم داریم.

اما در دسته مستربچ ها هم محصول جدیدی را در نمایشگاه ایران پلاست عرضه کرده ایم. مستربچ لیز کننده مخصوص استفاده در فیلم های CPP و BOPP که به تازگی به لیست محصولات شرکت اضافه شده است.

به درخواست مشتریان و با توجه به نیاز بازار تولید دو کامپاند هم در مجموعه ما به ثمر نشسته است، PP MFI 1500 که اغلب برای تولید فیلم های ملت بلون استفاده می شود و دومی کامپاند ویژه ای هست که می تواند با خواص مشابه جایگزین PP گرید 548Rبشود ولی از لحاظ قیمت صرفه اقتصادی دارد. این محصول در صنایع لوازم خانگی و … قابل استفاده است.

رییس هیات مدیره آریا پلیمر پیشگام در ادامه گفت: بیشتر چالش هایی که ما با آن برخورد می کنیم، در زمینه اخذ مجوزها و پس از آن سیر مراحل اداری در واردات و صادرات مواد و تهیه مواد اولیه هست.

اما صادرات محصولات غیر خام فرصتی بسیار مناسب است که هم راستا با چشم اندازه شرکت و با توجه به ارز آوری برای کشور و جلوگیری از خام فروشی می توان به آن نگاه ویژه ای داشت.

از لحاظ دانش فنی و سرعت رشد، صنعت پلیمر می تواند رشد بسیار بالایی داشته باشد، به شرط اینکه کیفیت فدای قیمت نشود و همچنین موانع پیش روی کارآفرینان و تولید کنندگان برداشته شود.

 

دکتر ستوده در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه ایران پلاست از دید بازار داخل فرصت بسیار ویژه ای برای بازاریابی و بازارسازی بوده و هست. اما از نگاه بازار بین الملل، بعد از شیوع کرونا ضعیف شد. امید است با کاهش روند شیوع این بیماری منحوس، بتوانیم شاهد حضور هیات های تجاری خارجی بیشتری در این نمایشگاه باشیم.

آرزوی موفقیت برای تمامی مشارکت کنندگان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دارم و امیدوارم که نمایشگاه بسیار پر برکتی برای همه ی عزیزان باشد.

 

ستاد خبری ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا