اخبار

آخرین مهلت ارسال ایده‌ها به دومین ایده‌بازار پلیمر

بسپار می نویسد، دومین ایده بازار پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر آذرماه امسال برگزار می‌شود و متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا هفته دوم آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سینا دباغ، دبیر اجرایی دومین رویداد ایده بازار پلیمر، ایده بازار را رویدادی دانست که در آن ایده پردازان در مورد یک بحث خاص ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و گفت: ایده‌های ارسالی جمع آوری و پس از طی یک فرایند خاص و دقیق تعدادی از ایده‌ها غربال شده و به مرحله نهایی رویداد راه پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی، ایده پرداز، ایده خود را در حضور شرکت کنندگان و داوران ارائه می‌دهد و داوران رویداد ایده بازار که متشکل از صاحبان سرمایه، صنعتگران در حوزه پلیمر و همچنین صاحبان سرمایه هستند، هر کدام با نقطه نظر خودشان ایده‌های ارائه شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دباغ خاطرنشان کرد: بر اساس نظر داوران، افراد برتر انتخاب می‌شوند و از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر جوایزی به ایده‌های برتر اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی دومین رویداد ایده بازار پلیمر با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره ایده بازار تخصصی پلیمر و رنگ، گفت: از سوی انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین دوره این رویداد در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اولین دوره رویداد بزرگ ایده بازار تخصصی، آذرماه سال گذشته، با طرح سوال «ایده پیشنهادی برای ایجاد کسب و کار سودآور با ضایعات پلیمری و رنگی» برگزار شد.

دباغ با تاکید بر این که در دومین رویداد ایده بازار پلیمر سوال «ایده شما برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور و پایدار در حوزه پوشش‌های هوشمند چیست» مطرح شده است، اظهار کرد: در ایده‌های پیشنهادی باید پوشش مورد نظر دارای ویژگی عملکردی خاصی باشد و ایده ارائه شده در جهت رفع نیازهای جامعه باشد.

وی دارا بودن صرفه اقتصادی و توانایی راه‌اندازی کسب و کاردانش بنیان را از دیگر ویژگی‌های ایده‌های ارائه شده در دومین رویداد ایده بازار پلیمر ذکر کرد.

به گفته دباغ، برای ایده‌های اول و برگزیده این دوره رویداد ایده بازار، 50 میلیون ریال به صورت بلاعوض و هفت میلیون ریال حمایت مالی در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا