اخبار

یک شرکت ایرانی تولیدکننده پریفورم و سرمایه گذاری برای خرید IPS400

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، گسترش حضور گروه Sacmi در بازار بین المللی PET به سرعت در حال افزایش می‌باشد. آخرین شرکتی که به سرمایه گذاری در IPS400 یعنی قالب گیری تزریقی پیش ساخته‌ها (preform) تمایل نشان داده است، شرکت ایرانی خوش فرم است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این پیش ساخته‌ها در کشور محسوب می‌شود. دلیل این سرمایه گذاری کیفیت، عملکرد و انعطاف پذیری IPS400 بوده است.

تعداد حفره‌های موجود برای تزریق (Cavity) از 96 تا 128 متفاوت بوده و طراحی‌های نوآورانه‌ای برای اطمینان از بهترین کیفیت در IPS400 وجود دارد. استفاده از این دستگاه خطر ورود هرگونه آلودگی را از بین برده چراکه تخلیه‌ی پیش ساخته‌ها پس از تزریق مستقیما در ناحیه‌ی خنک سازی (post-cooling area) خواهد بود. این مساله فرآیند آسانتری را نیز به همراه خواهد داشت. 

این در حالی است که تمامی این ویژگی‌ها به سری‌های قبلی دستگاه با نام IPS 220 افزوده شده است. سری IPS 220 نیز به دلیل آسانی در استفاده و طراحی منحصر به فردش بسیار مورد توجه قرار گرفته بود. دلیل سرمایه گذاری شرکت خوش فرم نیازی بود که برای تامین بازارهای داخلی و خارجی حس می‌کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا