اخبار

یک خط تولید افزودنی‌های پلاستیک گواهینامه‌ی Halal & Kosher را دریافت کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  یک خط تولید مواد افزودنی شرکت Corbion با نام تجاری PATIONIC گواهی نامه‌هاییhalal  و kosher را دریافت نمود. با راه اندازی این خط تولید، شرکت Corbion موفق است با تولید محدوده‌ی گسترده ای از محصولات پاسخ گوی نیاز مشتریان باشد.

 از جمله مجموعه‌ی محصولات تولیدی این شرکت به نام PATIONIC می‌توان به مواد ضد الکتریسیته‌ی ساکن، نرم کننده‌ها، خنثی کننده‌های اسیدی بازی، عوامل پراکنش مختلف، عوامل رهایش قالب، کمک فرآیندها و عوامل ضد مه اشاره کرد. علاوه بر این موارد، از جمله تولیدات این شرکت بهبود دهنده‌های عملکردی پلی اتیلن، پلی پروپیلن، PVC و گرمانرم‌های مهندسی می‌باشد. 
طبق گفته‌ی Mick Potenza مدیر فروش شرکت Corbion : ” گواهی نامه‌ی Halal یکی از مهم ترین موارد تحت نظر مشتریان در خرید محصولات مختلف می‌باشد. این گواهی به خصوص در تولیدات بسته بندی، دارویی و آرایشی بهداشتی بسیار حائز اهمیت شناخته می‌شود. این در حالی است که برای برخی از کشورهای صادر کننده‌ی این محصولات نظیر اندونزی یا کشورهای خاور میانه داشتن این گواهی نامه یک “باید” محسوب می‌شود.”
صدور گواهینامه‌ی Halal توسط شورای غذا و تغذیه‌ی اسلامی آمریکا یا IFANCA تنظیم شده که به صورت جهانی معتبر می‌باشد. محصولات شرکت Corbion با دریافت این گواهی می‌توانند برای مشتریان این اطمینان را حاصل کننده که محصولات آن‌ها کاملا برای مصرف حلال می‌باشد. 
مدیر فروش شرکت Corbion اضافه کرد که : “افزایش صنعتی شدن تولید غذا در سال‌های اخیر نیاز به دریافت گواهی نامه‌ی Kosher را نیز افزایش داد. در واقع گواهی نامه‌ی Kosher یکی از مهم ترین انواعی است که از سال 2015 می‌تواند در زمینه‌ی تولیدات غذایی دریافت شود. در سال‌های اخیر توجهات بسیار زیادی به این گواهی نامه جلب شده است. یکی از تلاش‌های شرکت Corbion پایبندی به چنین گواهی نامه‌هایی می‌باشد.”
لازم به ذکر است که در آیین یهودی Kosher به معنی حلال می‌باشد. شرکت Corbion که مرکز آن در کشور هلند قرار دارد، یک شرکت شناخته شده در سطح جهانی بوده که لاکتیک اسید و مشتقات آن  از جمله تولیدات اصلی آن‌ها شناخته می‌شود. علاوه بر این این شرکت تولیدات دیگری نظیر آنزیم‌ها، امولسیفایرها، مواد معدنی و ویتامین‌ها را نیز داراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا