اخبار

یک تاخیرانداز شعله با خاصیت ضدخوردگی معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Evonik محصول جدیدی با نام تجاری VISIOMER HEMA-P 70M را به بازار مصرف معرفی کرده که بر پایه ی ۲ هیدروکسی اتیل متاکریلات فسفات بوده و قادر است عملکرد دوگانه ای را ایجاد کند. این محصول جدید می تواند به عنوان تاخیر انداز شعله عمل کرده و خاصیت ضد خوردگی نیز داشته باشد.

از جمله کاربردهای مصرفی این منومر متاکریلاتی می توان به استفاده از آن در پلاستیک ها، چسب ها، رنگ، پوشش، الیاف، رزین های چند سازه ای و پوشش های ژلی اشاره کرد.

بسیاری از مشتریان از VISIOMER HEMA-P 70M به عنوان یک بهبود دهنده ی چسبندگی استفاده می کنند. این در حالی است که یافته های اخیر ثابت کرده است که این محصول فاقد هالوژن یک تاخیرانداز شعله ی فعال بوده که به عنوان عامل ضد خوردگی هم عمل می کند.

از آنجایی که این ماده همانند یک رقیق کننده ی فعال و یا یک منومر به بدنه ی اصلی بسپار متصل می شود، همانند تاخیراندازهای شعله ی معمول به سطح نمونه مهاجرت نمی کند.

گونه ی VISIOMER HEMA-P 70M منومری بسیار شناخته شده بوده که حاوی ۳۰ درصد متیل متاکریلات است. فرایند این محصول آسان بوده چراکه گرانروی بسیار کمی دارد. با توجه به شاخص رنگ کم این محصول، برای کاربردهای نوری نظیر سامانه های اکریلاتی و متاکریلاتی مناسب شناخته شده است. این ویژگی این محصول را برای کاربردهایی که شفافیت و کیفیت سطح عالی نیاز است مناسب می کند. علاوه بر این، این محصول خاصیت پایدارکنندگی امولسیونی داشته و در برابر شارژ الکترواستاتیک مقاوم است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا