اخبار

یک برند نام آشنای صنعت پلاستیک 40 ساله شد

بسپار می نویسد، برای همه تولیدکنندگان و کسبه ای که کار خود را از پایه و صفر شروع کرده اند، 40 سال کسب و کار و فعالیت، همان حکم یک عمر فعالیت را دارد. فروشگاه هاشمی که پیشینه و زمینه ساز شکل گیری و ایجاد پایدارپلاستیک است، حالا به مرز 40 سالگی رسیده. به همین بهانه سایت اینترنتی این شرکت، با رحیم هاشمی به گفت و گو نشسته است. او حالا که به فروش محصولات کارخانه فرزندان خود مشغول است احساس خرسندی زیادی دارد و به فرزندانش افتخار می کند. 

بسپار برای این مجموعه آرزوی موفقیت روزافزون دارد. 


خلاصه ای از این گفت  گو را در ادامه می خوانید:


رحیم هاشمی هستم متولد سال 1345 در روستای کیوج. از 11 سالگی به تهران آمدم و به اتفاق برادر بزرگترم به صورت شراکتی یک مغازه پلاستیک فروشی در خیابان مولوی راه انداخته و فعالیت خود را شروع کردیم.  


لطفا بیشتر در رابطه با جزییات کار و فعالیتتان توضیح دهید؟

ما در ابتدا در مغازه خود نایلون و نایلکس می فروختیم و از شرکت پلاسکو کار، اجناس خود را خرید می کردیم. از سال 1381 از برادر و شرکای دیگر جدا شده و در همان مغازه، فعالیتم را ادامه دادم تا هم اکنون که نزدیک به 40 سال می گذرد و این مغازه همچنان دایر است و فعالیت دارد.

از خانواده و شروع فعالیت پسران خود برای ما توضیح دهید؟

من دو پسر و دو دختر دارم، پسران من به نام های محمد که متولد 64 است و مهدی که متولد 67 است. محمد از سال 1385 شروع به کار کرد و با سرمایه ای که از همین مغازه تأمین کرد پس از چند سال وارد کار تولید شد و در حال حاضر پایدار پلاستیک 4 سال است که فعالیت می کند. از طرف دیگر، شروع فعالیت کارخانه پایدار، مصادف شد با فارغ التحصیلی مهدی، پسر دیگرم که با حضور او، نیروی شروع کار مضاعف شد و با تصمیم سه نفره، پایدارپلاستیک فعالیت خود را آغاز کرد. کارهای بچه ها برای من بسیار ارزشمند است.

در گذشته اجناس کارخانه های دیگران را می فروختید و هم اکنون اجناس پسران خود را می فروشید از این بابت چه احساسی دارید؟

افتخار می کنم و خوشحال می شوم و همچنان پس از 40 سال از این بابت که محصولات خودمان را می فروشیم  لذت می برم.

بزرگترین اشتباهی که در گذشته در زمینه کسب و کارتان داشته اید را بفرمایید؟ 

خیلی محافظه کار بودم و از قرض کردن و زیر بار وام و بدهی رفتن واهمه زیاد داشتم که این شاید یکی از اشتباهات کاری بنده بوده است.

موفق ترین قسمت زندگی شما کدام است؟ 

بعد از یکسال که پسرم محمد سر کار آمد کار را کامل به دست وی سپردم و حتی دسته چک خودم را هم بستم و کار را به پسرم واگذار کردم که این به نظرم تا کنون یکی از کارهای خوب انجام شده عمرم بوده است.


و به عنوان سوال آخر، قصد بازنشسته شدن بعد از این 40 سال ندارید؟

آنچه الان دوست دارم، فروش محصولاتی است که فرزندانم تولید می کنند و به لطف خدا، محمد و مهدی در کار اداره مغازه هم من را کمک می کنند و برای مسافرت و مرخصی هم مشکلی ندارم.

منبع:روابط عمومی پایدار پلاستیک

 

[EasyDNNnewsLink|77]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا