اخبار

گفت و گو با مسعود جمالی، مدیرعامل شرکت طناب نقش جهان سپاهان: 90 درصد محصولات خود را صادر می کنیم

بسپار می نویسد, مجموعه طناب نقش جهان سپاهان دارای بیش از 30 سال سابقه فعالیت توزیعی در مصنوعات پلاستیکی است که فعالیت خود را از سال 76 با تولید انواع نخ و طناب با هدف تولید محصولات مطابق با کیفیت جهانی و صادرات به بازارهای بین المللی آغاز کرده است. این شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت معدن و تجارت، عضویت در اتاق بازرگانی اصفهان، خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران، اتحادیه توزیع کنندگان مصنوعات پلاستیک اصفهان، کمسیون برند اتاق بازرگانی اصفهان و بانک اطلاعات صادرکنندگان کشور است.

مسعود جمالی، مدیرعامل در گفت و گو با بسپار می گوید:

جمالی: در طی مدت فعالیت با به کار گیری نیروهای جوان و متعهد، استفاده از علوم و تکنولوژی های نوین، پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی در زمینه فروش  و مشتری مداری صداقت و پایبندی به تعهدات، ظرفیت تولید را  از 120 تن در سال به بیش از 2600 تن در سال و تنوع  محصولات را  از 5 مورد به بیش از 50 مورد افزایش داده ایم. دریافت لوح و تندیس جشنواره مدیران برتر کشور، دریافت لوح و تندیس صادر کننده نمونه استان اصفهان، دریافت لوح تقدیر از سازمان   (UNIDO) وابسته به سازمان ملل متحد و مدیر نمونه جوان صنعت معدن و تجارت ایران از افتخاراتی است که تا کنون کسب کرده‌ایم. محصولات طناب نقش جهان اصفهان شامل انواع نخ، طناب با سایز 2 تا 30 میلی متر انواع تورهای کشاورزی است. محصولات شرکت شامل انواع طناب های پلاستیکی از سایز 2 میلی متر تا 30 میلی متر انواع نخ های  تابیده، کادویی، بیلر و پرس و انواع  تورهای پلاستیکی و شلنگ  است.

بسپار- چه سهمی از تولیدات خود را صادر می کنید؟

جمالی: بیشتر از 90 درصد محصولات شرکت به  بازارهای بین المللی و منطقه ای و کشورهای هدف صادر می شود.

 

بسپار- فرآیندهای تولید در واحد تحت مدیریت جنابعالی از چه نوع و گونه ای هستند؟

 

 

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این گفت و گو را در شماره 178 ام ماهنامه بسپار که در تیرماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا