اخبار

گفت و گو با مدیرعامل شرکت فناوارن تجهیزات نانو آزما: ساخت دستگاه الکتروریس صنعتی برای تولید نانو الیاف

بسپار می نویسد، شرکت فناوارن تجهیزات نانو آزما در زمینه ساخت دستگاه ­های الکتروریسی و تولید نانو الیاف فعال است. عمده فعالیت ­های این شرکت در دو بخش ساخت تجهیزات الکتروریسی و بخش تبدیل نانو الیاف به محصولات صنعتی خلاصه شده ­است. 


اکبر گزمه، مدیرعامل شرکت فناوارن تجهیزات نانو آزما افزود: دستگاه الکتروریسی صنعتی، دستگاهی است که حجم تولید آن هزار برابر بیشتر از دستگاه ­های آزمایشگاهی است و با هدف تولید محصول طراحی شده ­است. این دستگاه را جهت تولید غشاهای میکروفیلتر در سازمان پژوهش­های علمی صنعتی مستقر کردیم و به عنوان اولین محصول، ساخت فیلترهای سرنگی را در دست گرفتیم.

 

تعداد بسیاری دستگاه آزمایشگاهی (شاید بالغ بر 50 عدد) را به فروش رسانده ­ایم. همچنین یک دستگاه صنعتی را برای یک مجموعه­ تولید ماسک تحویل داده ­ایم. دستگاه دیگری که برای خود طراحی کرده­ ایم که در رابطه با ساخت میکروفیلتر­ها است.

چند شرکت در ایران سازنده دستگاه الکتروریسی آزمایشگاه برای مرکز تحقیقاتی هستند. خوشبختانه آنچنان دستگاه­ های خارجی وارد کشور نشده­ است. 

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 177 ام ماهنامه بسپار که در خرداد ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

[EasyDNNnewsLink|364]

[EasyDNNnewsLink|365]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا