اخبار

گفت و گو با حسن شوندی، مدیرعامل زیباسازان کیانا: امکان تهیه مواد اولیه را بدون واسطه نداریم!

بسپار می نویسد، شرکت زیباسازان کیانا حدود 20 سال است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه مصرفی و لوکس فعالیت می کند. خطوط تولید این واحد در دو خط بلور و مصنوعات پلیمری فعال است. لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی، لوازم سرو و تزئینات، فایل‌های کشویی ذخیره‌سازی و… بخشی از تولیدات پلاستیکی این کارخانه است.


حسن شوندی، مدیرعامل شرکت زیباسازان کیانا در گفت و گو با بسپار می گوید:

شوندی: در حدی تولید داریم که می توانیم هرگونه سفارش داخلی و خارجی را در سطح گسترده پاسخگو باشیم. تقریبا” به تمام کشورهای همسایه به علاوه برخی از کشورهای افریقایی و همچنین استرالیا صادرات داریم. تا به امروز سعی کردیم بهبود مستمر در ارایه محصول را سرلوحه کار خود قرار دهیم  و نوآوری متعددی داشته ایم که در محصولات ما قابل مشاهده است.

مواد اولیه را از بازار آزاد و واسطه ها تأمین می کنیم. چون اصلا” امکان دسترسی ما به مافیای عرضه‌کننده مواد اولیه پلیمری وجود ندارد و آنقدر سیستم فاسد است که این امکان که شما بتوانید به واسطه نوع فعالیت گسترده‌ای که دارید به صورت مستقیم مواد مورد نیاز را تأمین کنید، محال است.

 

بسپار- چه عواملی را در صادرات مصنوعات پلاستیک موثر می دانید؟

شوندی: کیفیت محصولات، قیمت و توجه و تحلیل روند کار رقبای بین المللی در صادرات مصنوعات پلاستیکی از فاکتورهای بسیار مهم است.

پیشنهاد می‌کنم، تربیت نیروهای انسانی کارآمد به منظور کسب مهارت‌های پیش‌نیاز واحدهای تولیدی و ورود به دنیای کسب و کار توسط اتحادیه‌ها، به‌ویژه، به صورت تخصصی توسط وزارت صنایع و وزارت بازرگانی انجام شود.


(ادامه دارد …)


 

متن کامل این مصاحبه را در شماره 178 ام  بسپار که در  تیرماه منتشر شده است بخوانید.
در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا