اخبار

گفت و گوی صریح بسپار با رضا خلج، مدیر یازدهمین دوره نمایشگاه: ایران پلاست سالانه می شود!

بسپار می نویسد، رضا خلج در سال 1394 و با حکم مدیرعامل وقت NPC، آقای مهندس شعری مقدم به ریاست کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد. 

او فوق لیسانس روابط بین الملل است. رییس تشریفات شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رییس کل امور اقامت اشتغال کارکنان خارجی و مسافرت و رییس روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت بوده است.

او با حکم مدیرعامل فعلی NPC، مرضیه شاهدایی مدیر دوره دوازدهم ایران پلاست شد. کسی که در دوره گذشته هم مدیر این نمایشگاه بود و نه تنها همراهی تشکل ها را همراه نداشت، بلکه خواسته یا ناخواسته در تقابل با آنها نیز قرار گرفت.

او امسال با اتخاذ سیاست  هدفداری، برگزاری نمایشگاه را به پیش برد (و می برد. این نوشتار در پایان مردادماه تنظیم شده است). سیاستی که بیش از هر چیز بر پایه تمرکز زدایی از تشکل ها و تقابل با رسانه های تخصصی مستقل این حوزه از جمله و خصوصا بسپار، استوار بوده است.

اما اینها باعث نمی شود که دیدگاه های کاملا درست او را در خصوص به نوعی گلایه از تشکل ها در عدم اشراف بر اهداف و باید و نبایدهای مشارکت و همکاری در برگزاری نمایشگاه ها نادیده بگیریم و اقتدار او را در برگزاری نمایشگاهی که قطعا چنانکه بارها گفته ایم شانس تبدیل شدن به معتبرترین نمایشگاه منطقه و یکی از بهترین ها در دنیا را دارد، تحسین نکنیم.

گفت و گو با رضا خلج هر چند به درخواست او کتبی انجام شد ولی پاسخ های کوتاه او به سوال های بلند ما کاملا روشن و دقیق بود، جز یک مورد. 


(ادامه دارد …)



 

متن کامل این گفت و گو را در شماره 180 ماهنامه بسپار که در پایان شهریور ماه منتشر می شود، خواهید خواند.




در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا