اخبار

گفت و گوی بسپار با یکی از بازدیدکنندگان خارجی ایران پلاست: اینجا هستیم چون دوست نداریم امریکا روابط تجاری ما را محدود کند

بسپار/ ایران پلیمر  من از کشور تونس در قالب هیات تجاری برای بازدید از نمایشگاه از طرف برگزارکننده ایران پلاست دعوت شدم. به طور کلی از روند بازدید از نمایشگاه راضی بودم و مدیریت و  سازماندهی مناسبی انجام گرفته بود. هرچند نواقصی وجود داشت. مثلا متخصصینی آشنا به  صنعت پلاستیک برای توضیح هر بخش نمایشگاه در اختیار ما گذاشته نشد و عدم وجود راهنما، فرآیند بازدید از نمایشگاه را طولانی کرد. همچنین قطعا هیات­ های تجاری برای بازدید از ظرفیت بازار ایران به ایران پلاست می ­آیند در صورتی که بیشتر زمان ما در سالن 38 که به شرکت­های خارجی اختصاص یافته بود گذشت. همچنین اگر مترجمان به  چند زبان مسلط بودند روند برقراری ارتباط سریع تر و بهتر انجام می­ پذیرفت.

 

Mohamed KARRAY، مدیرعامل شرکت SED در خصوص تسهیلات دریافت شده گفت: از سرویس خدمات، هتل و مهمان نوازی ایرانی­ها راضی هستم. برای این بازدید تمام هزینه ­ها به جز بلیت هواپیما از طرف نمایشگاه پرداخت شد.

هدف ما از بازدید ایران پلاست، انتقال صنعت ایران به کشورهای آفریقای شمالی است که به کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی دسترسی آسانی دارند و دوست نداریم به آمریکا اجازه  دهیم روابط تجاری و صادرات خارجی ایران را با ما و سایر کشورها محدود کند.

وی در پایان ایران پلاست را اینگونه ارزیابی کرد: اولین بار است که در ایران  پلاست حضور یافته­ ام و برای شروع، وضعیت آن را مثبت می ­بینم. اما نسبت به سایر نمایشگاه ها تسهیلات کمتری در اختیار بازدید کنندگان می­گذارد. رفت و آمد بسیار مشکل است؛ غرفه­ ها پراکنده است و دایما باید از سالنی به سالن دیگر در رفت و آمد بود. اما ایران پلاست در کل نمره ­ی قابل قبولی دارد.

 

(ادامه دارد…)

متن کامل این مصاحبه را که در شماره 193ام بسپار که در نیمه مهرماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه ی اصلی همین سایت وجود دارد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا