اخبار

گفت و گوی بسپار با مدیرعامل مجتمع پلاستیک طبرستان: تولید بشکه های بسته بندی 220 لیتری چند لایه پس از برجام

بسپار می نویسد، فعالیت مجتمع پلاستیک طبرستان از سال 1375 شروع شده است. شروع فعالیت با تولید مخازن پلی اتیلن در سایزهای مختلف از حدود 40 لیتر تا 20000 لیتر بوده است. انواع مختلف آن شامل مخزن های تک لایه تا سه لایه از در صنایع غذایی و مخزن های سمپاش و هر مخزنی که موردنیاز صنایع مختلف باشد جزء محصولات این شرکت هستند.

گلستانی به خبرنگار بسپار گفت: ما سه شعبه داریم، شعبه مرکزی در ساری است در شهرک صنعتی ساری، شعبه شماره 2 در شهرک صنعتی بزرگ شیراز است و اخیراٌ هم شعبه سوم در شهرک صنعتی نجف آباد اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال 1394 با گشایش ارتباطات بین ایران و دیگر کشورها و با توجه به دورنمای روبه رشد صنعت ما بعد از برداشته شدن تحریم ها و برجام، خط جدید مجتمع پلاستیک طبرستان در سال 95 راه اندازی شد. تنها چند کارخانه در دنیا وجود دارد که بشکه های بسته بندی 220 لیتری تولید می‌کنند. دستگاهی که برای تولید مخازن سه لایه به کار می رود برای نخستین‌بار وارد ایران شده است. همه پلیمرهای مورد استفاده در واحد ما  Food Grade هستند.

به دلیل نبود بشکه های بهداشتی در کشور کارخانه های صنایع غذایی مجبور به استفاده از بشکه های فلزی می شدند که مشکلاتی را به همراه دارد. 


(ادامه دارد …)



متن کامل این مصاحبه را در شماره 178 ام ماهنامه بسپار که در تیرماه منتشر شده است بخوانید.
در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا