اخبار

گفت و گوهای بسپار در تهران پلاست/ پوست فروش، مدیرعامل ایستاپلیمرشریف: چرا عده ای ثبت نام کردند ولی در لحظه آخر انصراف دادند؟!

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، نزدیک به 4 سال است که در حوزه مواد اولیه پلیمر به صورت متمرکز در حال فعالیت هستیم. سعی کرده ایم با توجه به نیاز بازار مواد اولیه را تولید، وارد و صادر کنیم. در حال حاضر با کمپانی اکزوموبیل، نه صورت مستقیم اما در حال همکاری هستیم.

ز طریق شرکت های واسطه مواد ترموپلاستیک الاستومر وارد می کنیم. متاسفانه بسیاری از مشکلات ما مربوط به کیفیت پایین محصولات پتروشیمی است. بعضی اوقات گریدهایی را تولید می کنند که تداوم تولید ندارد. یا آنقدر عرضه پایین است که مصرف کننده تحت فشار قرار می گیرد و مجبور است برای آن جایگزین داشته باشد. سعی کرده ایم این گریدها را شناسایی و بر روی آن ها تمرکز کنیم. در حال حاضر گریدهای ترمو پلاستیک الاستومر با برند ویستامکس را از اکزوموبیل آمریکا وارد می کنیم. 
بخش دیگر از حوزه فعالت شرکت مربوط به واردات مستربچ های UV STABILIZE است که اکثرا در فیلم های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. با کمپانی های ASTRA POLYMERS و PRAYAG هند همکاری داریم. از مزایای شرکت پرایاگ، مستربچ های رنگی پلی استر دارای تنوع رنگ و کیفیت با ثبات است که توانسته ایم بازار کوچکی را در این حوزه پیدا کنیم. در حوزه مستربچ های زیست تخریب تجزیه پذیر در حال فعالیت هستیم. کمپانی P LIFE ژاپن تنها شرکت در دنیا است که مستربچ های زیست تخریب-تجزیه پذیر را تولید میکند. متاسفانه شرکتهای معدودی از مستربچ های واقعی زیست تخریب-تجزیه پذیر استفاده می کنند.
در ایران تست های زیست تخریب-تجزیه پذیر توسط اداره استاندارد به درستی صورت نمی گیرد و …


(ادامه دارد…) 


متن کامل این مصاحبه را در شماره 185ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر خواهد شد می خوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا