اخبار

گزارش خبرگزاری فارس و جوابیه رییس انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن به ابهامات

بسپار می نویسد، روز یکشنبه مورخ 8/12/95 خبرگزاری فارس در گزارشی تحت عنوان «سناریوی جدید خروج از بورس کالا این بار در انجمن کارفرمایی کلید خورد» ، نشست دبیر کل انجمن کارفرمایان پتروشیمی و نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن  وکشاورزی ونمایندگان تشکل های صنعتی را  دور زدن مصوبه شورای رقابت و سایر نهادهای قانونی کشور نامید که در راستای خروج از بازار متشکل و شفاف بورس کالا ،برگزار شده است!!!!

فارس در ادامه این گزارش به دلیل مخالفت احمد مهدوی ابهر با تصویب و ابلاغ دستور العمل عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا که توسط شورای رقابت ابلاغ شده بود، وی را به باد انتقاد گرفته و در ادامه او را به تهیه دستور العملی خود ساخته ! تحت عنوان« دستور العمل فعالیت کمیته تامین نیاز داخلی صنایع تکمیلی پتروشیمی » متهم می نماید!

فارس در این گزارش، با تاکید بر شفاف بودن فعالیت سازمان بورس کالا که به خودی خود یک امر بدیهی است وبا عناوینی همچون “خودساختگی و غیر قانونی بودن “این کمیته ،هدف از تشکیل آن را دورزدن سازمان بورس کالا و خروج از آن معرفی می کند وسعی برآن دارد که با مهارت هرچه تمام تر این کمیته را در شرایط تقابل با سازمان بورس کالا قرار دهد ! اما نکته انحرافی اینجاست که این خبرگزاری، به محل اصلی بحث یعنی سایت بهین یاب ،هیچ گونه اشاره ای نمی کند و با سکوتی عامدانه از کنار این مسئله مهم ، رد می شود.

این در حالی است که بخش اعظمی از مشکلات بوجود آمده ، ریشه در سامانه بهین یاب دارد که در فضایی غبار آلود محل رشد دلالان مجهول الهویه و توزیع ناعادلانه مواد اولیه در بخش صنایع پایین دستی شده است.

اما در برابر هجمه های ناعادلانه این خبرگزاری دولتی ، رییس انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن ، با شفاف سازی کامل در خصوص مصوبات این نشست ، به اقامه ادله ای منطقی پرداخته است که متن کامل این نامه را می توانید از طریق لینک زیر مطالعه نمایید.

[EasyDNNnewsDocument|1062]


منبع:روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا