اخبار

کربی پلیمر در ایران پلاست: مستربچ های افزودنی جدید به مشتریان عرضه کرده ایم/ سالن 10 از نمایشگاه دور افتاده است!

بسپار می نویسد، حسین ملکوتی خواه، مدیرعامل شرکت کربی پلیمر یکی از شرکت کنندگان این دوره ایران پلاست است که فعالیتشان را از سال 70 شروع کرده اند گفت: محصولات ما شامل مستربچ های رنگی، سفید و مشکی حدود ۱۰۰۰ شید رنگ، کامپاند های مهندسی سری power که مخصوص موادهای  LDPE و  PP   است و افزودنی های  سری CA که شامل انتی استاتیک، آنتی اکسیدانت، آنتی یووی، لیزکننده، آنتی بلاک، شفاف کننده، براق کننده و … است.

وی درمورد محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه دادند گفت: ما امسال در ایران پلاست بیشتر محصولات جدیدی که در زمینه افزودنی داریم را به نمایش گذاشته ایم. به عنوان مثال یک نوع افزودنی جدید که خاصیت ضدعرق بودن را به پلاستیک می دهد، همین طور چند نوع لیزکننده، مقاوم کننده دربرابر یو وی است و سعی ما در بهتر کردن کیفیت محصولاتمان است.

او درباره هدف حضورشان در این نمایشگاه گفت: ما هدفمان فقط حضور در این نمایشگاه است و جذب مشتری نیست و ما مشتریان خود را چندین سال است که داریم و بیشتر حضور در این نمایشگاه دید و بازدید است.

ملکوتی درخصوص صادرات محصولات کربی پلیمر گفت: ما قبل از تحریم ها در چند کشور نمایندگی داشتیم ولی بعد از آن به مشکل خوردیم و درحال حاضر به شکل مستقیم صادرات نداریم ولی خود شرکت های خارجی وقتی به ایران می آیند از ما خرید می کنند.
وی در خصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: تبلیغات و جانمایی ها بسیار ضعیف انجام شده است و سالن 10 بسیار دور از بقیه نمایشگاه قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا