اخبار

کاهش ظرفیت تولید TiO2 توسط شرکت Chemours

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Chemours قصد دارد تا کارخانه تولید TiO2 در منطقه Edge Moor واقع در ایالت Delaware آمریکا و همچنین خط تولید این محصول در شهر Tennessee را تعطیل نماید. این اقدام منجر به کاهش 150000 تن در سال از تولیدات این محصول در جهان خواهد شد.
این تصمیم بخشی از برنامه پنج ساله شرکت بوده که به منظور کاهش هزینه‌های ساختاری، رشد موقعیت در بازار، تجدید در سرمایه‌گذاری، بهینه‌سازی محصولات و بهبود سازمانی در نظر گرفته شده است. این تصمیم در دو-سه سال آتی هزینه‌ای بالغ بر 110 میلیون دلار به همراه 85-75 میلیون دلار هزینه‌های اضافی ناشی از خارج کردن تولیدات کارخانه از بازار بهمراه خواهد داشت. با این وجود، این کاهش ظرفیت در نهایت منجر به حفظ 45 میلیون دلار از سرمایه شرکت در سال خواهد شد.
به گزارش رسیده از این شرکت، تولیدات این دو خط در انتهای ماه سپتامبر متوقف خواهد شد. میزان تقاضای TiO2 مخصوص گونه کاغذ در کارخانه Edge Moor با روند کاهشی روبرو بود. از سوی دیگر، خط تولید Tennessee حجم تولید پایین و در عین حال هزینه عملیاتی بالایی داشت. تولید این محصول در سه منطقه دیگر در Mississippi، مکزیک و تایوان به تولید خود ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا